×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
به یاد مدیرعامل فقید سازمان فضای سبز… شهرداری، برازجان را گلباران کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه‌ی جنوب، فصل پاییز زمان مناسبی برای کاشت برخی گلهای فصلی و گیاهان تزئینی است تا در فصل بارندگی و خنک شدن هوا، چهره‌ی شهر به کلی عوض شود.

بنا بر اعلام مهندس محمدحسن محمدی، شهرداری برازجان طی روزهای اخیر اقدام به تامین مقادیر متنابهی گل و گیاه تزئینی نموده تا با راه‌اندازی نهضت بزرگ گلکاری، چهره‌ی شهر برازجان رنگ تازگی و طراوت بیشتری به خود بگیرد.

مهندس محمدی شهردار برازجان در این خصوص می‌گوید: خبر حزن‌انگیز درگذشت همکار عزیزمان مهندس علی‌پورجم که حضورش در قامت مدیرعامل “سازمان فضای سبز، سیما و منظر شهری شهرداری برازجان” منشا برکات برای شهرمان بود، پرسنل و همکاران این سازمان، همه‌ی همکاران وی در مجموعه‌ی شهرداری و جامعه‌ی فرهنگی و اجتماعی برازجان را در حزنی بزرگ فرو برد اما تلاش برای داشتن شهری سبز و زیبا که یکی از برنامه‌های راهبردی و درازمدت شهرداری برازجان، طی سه سال اخیر مورد توجه ویژه‌ی مهندس پورجم و مجموعه‌ی همکاران حوزه‌ی معاونت اجرایی شهرداری بوده است.

مهندس محمدی افزود: در همین راستا و پیرو برنامه‌های اجرایی شهرداری در حوزه‌ی فضای سبز طی روزهای اخیر اقدامات لازم درخصوص تامین نشاهای گل و گیاه مورد نیاز صورت گرفت و گل‌کاری در سطحی بالغ بر ۱۹۰۰ مترمربع در پارکها، بلوارها، میادین و دیگر نقاط لازم انجام شد.

شهردار برازجان با اشاره به این نکته که نیاز تامین شده‌ی حوزه‌ی فضای سبز بالغ بر ۱۱۰ هزار نشاء بوده افزود: این نشاها شامل: آهار، اطلسی، جعفری، رعنا، زیبا و گل همیشه‌بهار بوده که جا دارد از تلاش همکارانمان در حوزه‌ی معاونت اجرایی و فضای سبز و معاونت مالی تشکر کنم.

امید می‌رود این اقدام زیبای شهرداری با همراهی و همدلی شهروندان در حفظ و نگهداری فضای سبز و زیباییهای شهر توام شود تا چهره‌ی زیبای شهرمان حفظ گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.