×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هندبال لیگ برتری ستارگان دشتستان : نور معنویت در عرصه‌ی ورزش حرفه‌ای ؛ تیم جدید مدیریتی باشگاه ستارگان آغاز کار خود را با نام شهدا متبرک کرد + خبر و تصاویر اختصاصی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ در روزهای پایانی هفته‌ی اخیر مدیرعامل باشگاه فرهنگی- ورزشی ستارگان دشتستان اقدام به معرفی معاونین و تکمیل چارت اداری باشگاه نمود.

پس از وقوع بحران بزرگ ناشی از ابتلای بازیکنان و کادرفنی تیم هندبال ستارگان دشتستان به کرونا که سبب شد تمامی فعالیتهای نماینده‌ی استان در لیگ برتر متوقف گردیده، این تیم در آستانه‌ی حذف از مسابقات لیگ قرار بگیرد، جلال برزگر مدیرعامل باشگاه تمام تلاش خود را برای حل مشکل به کار گرفت و پس از عبور از بحران کرونا و در فاصله‌ی زمانی دور دوم و سوم لیگ برتر هندبال ایران اقدام به معرفی مجموعه‌ی معاونین و مدیران بخشهای مختلف باشگاه نمود

روز جمعه هفتم آذرماه و در نخستین روز فعالیت رسمی کادر مدیریتی جدید، با درایت معاونت فرهنگی باشگاه ستارگان دشتستان مدیرعامل باشگاه، معاونین وی، سرمربی و مسئول کمیته فنی تیم هندبال ستارگان با حضور در حسینیه‌ی شهید سلیمی‌فرد به دیدار خانواده‌ی دو شهید والامقام دوران دفاع مقدس رفتند تا با استعانت از خداوند متعال و به برکت زیارت خانواده‌ی شهدا، فعالیت کادر مدیریتی باشگاه رنگ و بوی معنویت بیشتری به خود بگیرد و به حول و قوه‌ی الهی حرکت رو به رشدی را تجربه نماید.

در این محفل نورانی برادر و خواهر شهید علیرضا سلیمی‌فرد به ذکر گوشه‌هایی از اخلاق حسنه، ایمان و اخلاص و مسئولیت‌پذیری شهید در قبال انقلاب و ایران اسلامی پرداختند و برای هندبالیستهای جوان دشتستانی در عرصه‌ی رقابتهای لیگ برتر ایران آرزوی موفقیت کردند. حاج احمد خادم زاده برادر شهید والامقام محمد خادم‌زاده نیز در این دیدار ضمن درخواست از مسئولین برای توجه بیشتر به شهدایی که تا کنون کمتر به نسل امروز معرفی شده‌اند، از نهادهای انقلابی و مسئولین بخاطر تلاشهای صورت گرفته در زمینه حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس و آرمانهای شهدا تقدیر کرد و خاطراتی از دوران حضور شهید خادم‌زاده در عرصه‌های ورزشی نیز روایت کرد. حاج احمد خادم‌زاده که خود از ورزشکاران شاخص ملی در رشته‌ی کوهنوردی و از حامیان همیشگی تیم هندبال ستارگان دشتستان بوده همچنین ابراز امیدواری کرد مسئولین و فعالان عرصه‌های اقتصادی نگاه مثبت‌تری به حوزه‌ی ورزش قهرمانی داشته باشند و به یاری ورزشکاران افتخارآفرین دشتستان بیایند.
حجت‌الاسلام یحیایی معاون فرهنگی باشگاه ستارگان دشتستان نیز در این نشست صمیمانه به ذکر برخی برکات وجود نورانی شهدا برای میهن عزیزمان پرداخته، برخی تجربیات عینی خود از کرامات شهدای میهن را برشمرد.

پس از این نشست اعضای کادر مدیریتی باشگاه ستارگان دشتستان با همراهی حاج احمد خادم‌زاده با حضور در گلزار شهدای بهشت سجاد برازجان ضمن زیارت قبور مطهر شهدا و ذکر فاتحه، با آرمانهای بلند شهدای والامقام تجدید میثاق کردند. پس از زیارت گلزار شهدا، مدیران ستارگان دشتستان با حضور در سالن ورزشی امام‌خمینی (ره) به تماشای تمرین بازیکنان نشستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.