×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام امام جمعه ؛ برازجان  به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین

پیام امام جمعه دشتستان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین بدین شرح اعلام‌شد .

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج شجره ی طیّبه و درخت تنومند و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. امام خمینی (رحمه الله علیه)

”پنجم آذر” یادآور تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشی برخاسته از بطن جامعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
نهادی که به عنوان الطاف خفیه الهی و ثمره ی شیرین انقلاب اسلامی، با درایت و هوشیاری امام بسیجیان شکل گرفت و متأثر از اندیشه های تابناک و نورانی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به رشد و بالندگی و کمال رسید و در سرنوشت ساز ترین صحنه های تاریخ پرحماسه انقلاب اسلامی، نقشی کارآمد و تأثیرگذار را ایفا نمود.

هفته مبارک و فرخنده بسیج، فرصت مغتنمی است جهت تجدید پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری است که نوای دلنشین و عاشقانه اش را با گوش جان شنیدیم.

بی شک با تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام (رحمه الله علیه) در این سیر تاریخی، آنان که با تأسی از فرهنگ مترقّی عاشورای حسینی، سینه ها را در برابر دشمنان و فریب خوردگان آماج تیرهای بلا می نمایند و لحظه ای در این اطاعت متفکرانه درنگ نمی کنند، توده عظیم و میلیونی بسیج هستند که جان دادن در راه ولایت و اسلام را نهایت آمال و آرزوی خود می دانند و با عبرت گرفتن از تاریخ عاشورا، از اصل و ریشه اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و اله) جانانه دفاع می نمایند.

این روز را به همه بسیجیان این لشکریان مخلص خدا تبریک و تهنیت عرض می کنم و تداوم و توفیق ادامه راه مقدس و خالصانه این نهاد مردمی را برای همه عاشقان و وفاداران به اسلام و انقلاب را از خداوند متعال خواستارم.

و ما توفیقی الا بالله

حسن مصلح


امام جمعه برازجان
۴ آذرماه ۱۳۹۹

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.