×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
آیین کلنگ‌زنی باغ موزه دفاع مقدس استان بوشهر  : باغ موزه دفاع مقدس بوشهر نماد اقتدار بوشهر است

 پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین کلنگ‌زنی باغ موزه دفاع مقدس استان بوشهر گفت: باغ موزه دفاع مقدس استان بوشهر نماد اقتدار و مظهر ایستادگی مردم بوشهر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، سردار علی رضا تنگسیری ضمن تبریک هفته گرامیداشت بسیج اظهار کرد: اگر امروز افتخار می‌کنیم که کشور ما پاینده است به خاطر شهدایی است که برای دفاع از کشور در صحنه حاضر شدند و جان خود را در این راه فدا کردند.


وی تصریح کرد: مردم استان بوشهر در سه جبهه مبارزه با استعمار، استکبار و نوکر استکبار یعنی حزب بعث عراق ایستادگی کرده و شهدای زیادی را تقدیم این آب و خاک کرده‌اند که ما نظیر این را در هیچ استانی از کشور سراغ نداریم.

این مقام مسئول یادآور شد: امروز ۳۰ سال از پایان دفاع مقدس می‌گذرد و این انتظار وجود داشت که مردم ولایت‌مدار بوشهر که در سه جبهه مردانه در مقابل دشمنان مبارزه کردند خیلی زودتر از این‌ها صاحب باغ موزه دفاع مقدس می‌شدند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تأکید کرد: باغ موزه دفاع مقدس استان بوشهر متعلق به همه مردم این استان و متعلق به فرهنگ و شهدای بوشهر است که لازم است همه مسئولین در ساخت این باغ موزه تلاش کنند.
سردار تنگسیری خاطرنشان کرد: لازم است حماسه شهید رئیس علی دلواری و حماسه رزمندگان ما در مقابل استکبار جهانی و فداکاری‌های نیروی هوایی این استان برای مردم روایت شود که جای این روایت در باغ موزه دفاع مقدس است.

وی اذعان کرد: باغ موزه دفاع مقدس استان بوشهر نماد اقتدار و مظهر ایستادگی مردم این استان است.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان از تخصیص اعتبار جهت ساخت این باغ موزه از طرف این نیرو خبر داد . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.