×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
نماینده دشتستان: روند تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان تسریع شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛  نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود با افزایش تیم‌های کاری و تزریق اعتبارت، روند تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان تسریع شود.

 دکتر ابراهیم رضایی در بازدید از روند ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان اظهار داشت: دشتستان به عنوان بزرگترین شهرستان استان بوشهر از نظر وسعت و داشتن یک چهارم از جمعیت کل استان نیازمند تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی است.

 وی با بیان اینکه یک بیمارستان کفاف این جمعیت و وسعت را نمی‌دهد افزود: در حال حاضر شهرستان دشتستان فقط یک بیمارستان جنرال دارد و این بیمارستان پاسخگوی نیازهای درمانی شهرستان دشتستان نیست.

 نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار تلاش و همراهی همه مسئولان برای تسریع در تکمیل بیمارستان شد و اضافه کرد: انتظار می‌رود با افزایش تیم‌های کاری و تزریق اعتبارت، روند تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان تسریع شود.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری‌هایی را برای تأمین اعتبارات مورد نیاز بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان داشته ایم و قول‌هایی را از مسئولان مرتبط گرفته ایم که امیدواریم با تحقق این وعده‌ها زمینه تکمیل این بیمارستان و بهره مندی مردم از خدمات آن فراهم شود.

 رضایی در مورد کلینیک تخصصی برازجان نیز گفت: این مرکز می‌تواند خدمات گسترده و تخصصی را به مردم ارائه کرده و بخشی از نیازهای درمانی شهرستان را تأمین کند که امیدواریم با تأمین اعتبارات آن شاهد بهره برداری از این پروژه در دهه فجر باشیم.

 نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با همراهی استاندار بوشهر، معاون عمرانی استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و فرماندار دشتستان از بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان و کلینیک درمانی برازجان بازدید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.