×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زنگ استکبارستیزی در مدارس شهرستان دشتستان نواخته شد

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان دشتستان نواخته شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام :مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در مراسم نواخته شدن زنگ استکبارستیزی سیزدهمآبان را یکی از روزهای مهم در تاریخ معاصر ایران دانست و گفت: هر ساله دانش آموزان کشور با فرارسیدن این روز در مراسم صبحگاهی اقدام به سردادن شعارهای انقلابی می کنند و بار دیگر با امام ، شهدا و ولایت تجدید میثاق می نمایند.

سهراب باقری گفت: در یوم الله ١٣ آبان سه حادثه تاریخی رخ داد که یکی از آنها سالگرد تبعید امام راحل در سال ١٣۴٣ که ١۵ سال تمام را از امت جدا کرد، دومین حادثه به مناسبت سالگرد تبعید امام در سال ١٣۵٧ دانش آموزان و دانشجویانی که نسبت به این امر اعتراض نموده بودند به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا سومین حادثه آن زمان بود این سه حادثه بزرگ توسط دانشجویان و دانش آموزان رخ داد و نقطه عطفی در تاریخ کشور بود و این نقش دانش آموزان در انقلاب را به اثبات می رساند چرا که ٣۶ هزار دانش آموز و چهار هزار فرهنگی شهید را در این دوران تقدیم کردیم.

مدیر آموزش و پرورش با اشاره به دلایل گفتن مرگ بر آمریکا در ایران ، این کشور را سمبل یاغی گری در جهان خواند و گفت : آمریکا همچنان شیطان بزرگ است و با انقلاب اسلامی که مظهر عدالت خواهی و آزادی طلبی است همواره دشمنی دارد که از ابتدای انقلاب تاکنون جنایت های زیادی از ترور شخصیت ها تا تحمیل جنگ هشت ساله و در نهایت تحریم های مختلف را می توان نام برد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : رئیس شورای تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان نیز در این آیئین گفت : ما صبر و استقامت را از امام و ایثار و فداکاری را از شهداء آموختیم و یاد گرفتیم که در راستای اعتلای پرچم اسلام باید صبر و استقامت و ایثار و گذشت داشته باشیم تا بتوانیم پیروز شویم .

عباسعلی اسدی خاطرنشان کرد: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳ و شهادت دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی بود و از همه مهم‌تر تسخیر سفارت آمریکا که محلی برای جاسوسی و توطئه برای براندازی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ بود .

 

وی افزود : شعار ما همان شعار الهی است که با کسانی که کفر می ورزند وظیفه داریم طبق گفته قرآن و رسول مقابله می کنیم و در فرهنگ ما ایثار و شهادت فوز عظیم است که در این ایام ماهم با امام و شهدا عهد می بندیم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم .

رئیس شورای تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد : سالهای قبل ما در اجتماع بزرگتری این روز را گرامی میداشتیم ولی امسال به دلیل وضعیت کنونی جامعه این مراسم به صورت مجازی و به صورت محدود برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان دشتستان نیز در این مراسم سیزده آبان را از مهم‌ترین رخدادهای تاریخ‌ساز کشور دانست و گفت : در این روز در واقع مهر بطلانی بر همه دخالت‌های استکبار در سرزمین عزیزمان ایران بود .

حبیب اله بوستانی خاطرنشان کرد : اگر تسخیر لانه جاسوسی به دلیل خباثت آمریکا اتفاق نمی‌افتاد چه ‌بسا توطئه‌هایی رخ می‌داد که موجب تضعیف انقلاب یا حتی منجر به سقوط انقلاب مردمی ایران می‌شد.

وی گفت : در مدارس شهرستان دشتستان در همه مدارس روز استکبار ستیزی همزمان با سراسر کشور برگزار می گردد و امسال این مراسم به صورت زنده از شبکه شاد در حال برگزاری است که دانش آموزان و معلمان شاهد این برنامه می باشند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.