×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
بازدید مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان از حوزه نجف اشرف برازجان

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام :  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوادالائمه علیه السلام دشتستان با فرمانده و شورای نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف برازجان دیدار و با آن‌ها گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، حجت الاسلام ابوذر شاد در این دیدار با تبریک حلول ماه ربیع الاول گفت:

همه ما سربازانی هستیم که در نظام اسلامی جهت حفظ و نشر ارزش‌های اسلامی در حال تلاش هستیم به همین خاطر لازم است ارزش این جایگاه خدمتی را بیش از پیش دانسته و در جهت ارتقای آن تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: بیش‌تر ما گاهی تأسف می‌خوریم که ای کاش ما در زمان امام حسین علیه السلام، ائمه اطهار یا اوایل پیروزی انقلاب اسلامی حاضر بودیم تا به کمک دین خدا برمی‌خواستیم در صورتی که امروز نیز ما در جبهه دفاع از اسلام قرار داریم.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز همه ما در جبهه جنگ اقتصادی و فشار حداکثری قرار داریم و در این عرصه مشغول فعالیت هستیم در حالی که افرادی وجود دارند که به دلیل این که زندگی، شغل، درآمد و یا معیشتشان به هم می‌ریزد آسیب‌پذیر شده و در این صحنه رفوزه می‌شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه جوادالائمه علیه السلام دشتستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جامعه افزود: متأسفانه شیوع این ویروس منحوس باعث وارد شدن آسیب‌های فراوانی به مشاغل بعضی افراد جامعه شده و باعث شده است تا اصناف متعددی در این زمینه دچار خسارت شده و تعدادی از افراد نیز بیکار شوند.

حجت الاسلام شاد اضافه کرد: ما از برکت محرم و صفر استفاده کرده و با استفاده از فرهنگ عاشورا آموخته‌ایم که به خاطر به خطر افتادن معیشتمان، صحنه مبارزه با دشمنان و دفاع از انقلاب اسلامی را خالی نکنیم.
وی در ادامه تربیت صحیح اسلامی را عنصری لازم برای پرورش انسان‌های ارزشی و انقلابی عنوان و خاطرنشان کرد: امروز معلمان می‌توانند نقشی اساسی را در تربیت انسان‌ها ایفا کنند و این در صورتی محقق می‌شود که خود از ویژگی‌های تربیتی بالایی در این زمینه برخوردار باشند.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه جوادالائمه علیه السلام دشتستان وظیفه دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج را ارتقا سطح نگرشی و دانشی سپاه و بسیج عنوان و اذعان کرد: ایجاد نگرش و ارتقا سطح کیفی آن به معنای ایجاد ایمان نسبت به مطلب مورد نظر است که انجام این کار بسیار دشوار بوده و از وظایف انبیاء الهی است که ما تلاش می‌کنیم به طور نسبی آن را در سپاه و بسیج گسترش و ارتقا داده و باعث ایجاد تعمیق معنویت در این مجموعه شویم.

در ابتدای این دیدار محمّد ناصحی فرمانده حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف برازجان به ارائه گزارشی از اجرای برنامه‌ها و فعالیّت‌های فرهنگی این حوزه مقاومت بسیج پرداخت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.