×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تسلیت شهردار برازجان به مناسبت درگذشت زنده‌یادان شنبدی و توانائیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام پیام تسلیت شهردار برازجان به مناسبت درگذشت زنده‌یادان شنبدی و توانائیان بدین شرح اعلام شد

انا لله و انا الیه راجعون

خبر تاثرانگیز فقدان دو انسان شریف، خوش‌نام و بزرگمرد دشتستان، زنده یاد حسن شنبدی و زنده یاد غلامرضا تواناییان غمی سترگ بر دلها نشاند.
مانایاد حسن شنبدی از یادگاران دوران دفاع مقدس و برادر شهید والامقام محمد شنبدی است که سالها در کسوت مقدس معلمی به جامعه خدمت کرد و افتخار شاگردی آن بزرگوار در سالهای دهه‌ی ۶۰ تا همیشه در خاطرم‌ خواهد ماند.
سردار سرفراز زنده‌یاد حاج غلامرضا تواناییان نیز ایثارگر، آزاده و جانباز فداکاری بود که در لباس پاسداری میهن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کرد و نام نیکش تا همیشه باقی خواهد بود.
اگرچه به مصداق شعر ماندگار شیخ اجل که میفرماید: “سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز/ مرده آن است که نامش به نکویی نبرند”، این دو عزیز تا ابد نامشان بر لوح دل دشتستان بزرگ و سرفراز باقی خواهد ماند اما بدون تردید فقدان این گرامیان بسی سخت و سنگین است.
اینجانب به نوبه‌ی خود درگذشت این بزرگان افتخارآفرین را به خانواده‌ی ایشان، جامعه‌ی بزرگ فرهنگیان و خانواده‌ی بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم مردم شریف شهرستان عزیزمان دشتستان تسلیت عرض نموده، برای آن دو نیکمرد افتخار آفرین علو درجات از درگاه الهی آرزومندم.

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.