×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
فرمانده سپاه امام صادق بوشهر علیه السلام : آن چه بر اهمیت نام‌گذاری امسال به عنوان سال جهش تولید می‌افزاید توجه به عمق تحریم‌هاست چرا که کشور ما امروز در یک جنگ نابرابر اقتصادی بدتر از دوران هشت سال دفاع مقدس قرار دارد

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام خبر داد فعالیت ۶ کارگروه ویژه جهش تولید در استان بوشهر

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در مراسم تقدیر از تولیدکنندگان برتر استان بوشهر از فعالیت ۶ کارگروه ویژه جهش تولید در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، سردار علی رزمجو گفت: آن چه بر اهمیت نام‌گذاری امسال به عنوان سال جهش تولید می‌افزاید توجه به عمق تحریم‌هاست چرا که کشور ما امروز در یک جنگ نابرابر اقتصادی بدتر از دوران هشت سال دفاع مقدس قرار دارد به طوری که تقریباً روزی بر ما نمی‌گذرد که دشمنان صحبتی از تحریم علیه ما نداشته باشند.

وی اظهار کرد: کشور ما ۴۱ سال است که تحریم است اما شدت تحریم‌ها در سال‌های اخیر به ویژه در بعد اقتصادی بیش‌تر شده است به همین سبب نیاز است تا برای تحقق سیاست جهش تولید طوری برنامه‌ریزی کرده و کارهایی را انجام دهیم که موجب تسهیل تولید و سرمایه‌گذاری شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: جهش تولید در سایه اخلاص و توکل بر خداوند متعال و استفاده از توانمندی‌های جامعه داخل کشور محقق می‌شود که باعث می‌شود فشار مضاعف بیگانگان بر کشور ما برطرف شود.

فرمانده سپاه استان بوشهر اذعان کرد: خوشبختانه استان بوشهر دارای ظرفیت‌های اقتصادی خوبی بوده و هماهنگی خوبی نیز میان ادارات کل مرتبط با موضوع اقتصاد و سپاه امام صادق علیه السلام برقرار است که بر همین مبنا ۶ کارگروه ویژه جهش تولید در استان تشکیل شده و در این زمینه مشغول فعالیت هستند.
سردار رزمجو اضافه کرد: کارگروه علمی یکی از کارگروه‌های شش‌گانه جهش تولید است که از طرح‌ها و ابتکارات علمی در این زمینه حمایت کرده و با برقراری ارتباط با مجموعه‌های دانش بنیان از نظرات آن‌ها نیز در این زمینه استفاده می‌کند.

وی افزود: قرارگاه صنعت و معدن نیز به همت سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان بوشهر و با مشارکت نهادها و سازمان‌های مسئول با هدف پیگیری مشکلات بخش صنعت و معدن استان راه‌اندازی شده است که در همین راستا ۲۳ برنامه توانمندسازی در حال پیگیری و ۲۳ صنعت‌یار نیز جهت عارضه‌یابی واحدهای صنعتی در حال فعالیت هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.