×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان بوشهر تجلیل شدند/ پخش زنده فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت تصویری

آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت همراه با پخش زنده فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت تصویری هم‌زمان با سراسر کشور در اولین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در این آیین گفت: رزمندگان و پیشکسوتان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس زمینه‌ای را فراهم کردند که امروز پشتوانه شجاعت و اعتماد به نفس ملت ایران و مجهز شدن آن‌ها به روحیه شجاعت، ایثار و فداکاری در برابر نظام سلطه است که این روحیه همواره با انقلاب اسلامی همراه و ساری و جاری است.سردار علی رزمجو اظهار کرد: امروز گروه‌های مقاومت منطقه‌‌ای متأثر از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در مقیاس جهانی تجلی پیدا کرده است.


وی تصریح کرد: امروز پیامدهایی همراه با انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد دفاع مقدس قابل مشاهده است که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس خلق کردند و اکنون همگان مشاهده می‌کنند کسانی که دنبال آزادی‌خواهی هستند از این پیامدها بهره‌مند می‌شوند.
این یادگار دوران دفاع مقدس یکی از پیامدهای مثبت دوران دفاع مقدس را سیستم ارزشمند مدیریت کشور عنوان و تأکید کرد: درست است که امروز ما در تحریم‌های ظالمانه به سر می‌بریم و دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند تا این انقلاب را به زانو دربیاورند اما ما در دوران دفاع مقدس نیز تحریم بودیم ولی توانستیم از این دوران سخت به خوبی عبور کنیم که بر همین اساس اگر الان نیز بر اساس مدیریت اقتصادی درون‌گرا و اقتصاد مقاومتی، کشور را اداره کنبم قطعاً وضعیت اقتصادی بهتری پیدا می‌کنیم.
این مقام مسئول یادآور شد: تقویت کار و تلاش جهادی و انقلابی، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در کشور، نهراسیدن از مشکلات و موانع در سطوح مختلف مدیریتی کشور و تقویت امید به آینده از جمله پیامدهای مثبتی است که از دوران دفاع مقدس نصیب جمهوری اسلامی ایران شد.
فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام الگو شدن دفاع عاشورایی را از پیامدهای مهم دفاع مقدس عنوان و خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام با تأسی از حماسه‌های کربلا در دوران دفاع مقدس با دشمن جنگیدند و بر همین اساس ما موفق شدیم ۴۱ سال انقلاب اسلامی را با موفقیت به جلو ببریم.

سرهنگ علی رضا غریبی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر نیز در این آیین گفت: برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس با شعار محوری «ما قوی هستیم» در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.


پخش زنده فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت تصویری رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت زنده و تصویری به ایراد سخنرانی در جمع حاضرین در این مراسم سراسری پرداختند.
همچنین در این مراسم از طرح چهلمین سالگرد آغاز به کار صدا و سیمای مرکز بوشهر با حضور جمعی از مسئولین رونمایی شد.
همچنین در این آیین که در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و مقاومت استان بوشهر با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.