×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
نشست و افتتاح خانه نخبگان دشتستان به میزبانی واحد دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان برگزار شد

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام نشست و افتتاح خانه نخبگان به میزبانی واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان  و با حضور جناب سرهنگ غلامپور فرمانده ناحیه سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان ، اقای شیخیانی معاونت  علمی و فرهنگی سپاه امام صادق استان بوشهر ، دیگر مسئولین و اصحاب رسانه برازجان برگزار شد  . این دفتر در دانشگاه ازاد اسلامی واخد دشتستان افتتاح شد . عکاسی امیر مهدی بنافی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام این جلسه با تلاوت کلام وحی و طنین انداز شدن سرود جمهوری اسلامی ایران و خوش آمدگویی اقای افروغ ریاست واحد دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان که سخنان خود را  اغاز نمود جلسه به رسمیت درآمد . این مقام مسئول در ابتدای سخنان خود سلام خاص خود را به سرور ازادگان ( امام حسین ( ع ) ) ، حضرت ولی عصر ،  شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس ابراز داشت  و آرزوی طول عمر ، سرافرازی و سلامتی هر چه بیشتر از بیش برای رهبر انقلاب از خدواند درخواست نمود  و در ادامه فرمودند : غیر مقدم وسپاس خود را از شما سروران و بزرگواران و گرامیان و عزیزانی که امروز در دانشگاه ازاد اسلامی واحد دشتستان به مناسبت روز افتتاح خانه نخبگان مقدم همه شما را گرامی میدارم . حضور فرمانده محترم سپاه دشتستان جناب سرهنگ غلامپور و جناب شیخیانی معاونت جهاد علمی و فرهنگی سپاه امام صادق استان بوشهر که خود ایشان هم اساتید شناخته استان هستند حضورشان را گرامی میداریم . و همچنین غیر مقدم خود را خدمت دانشجویان ، جناب کرمی مسئول محترم بسیج دانشجویی و جامع دانشگاه پیام نور ، خدمت عزیزانی که حضور دارند و اصحاب رسانه حضورشان را گرامی میداریم . 

به  گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام اقای افروغ ریاست دانشگاه ازاد اسلامی واحد دشتستان  ادامه دادند اهانت روزنامه فرانسویی به پیامبر اسلام از طرف دانشگاهیان ، اساتید ، کارکنان و جامع دانشجویی این اقدام را محکوم می نماییم و انزجا و اعلام نفرت خود را بیان می کنیم و در اغاز سال تحصیلی دانشگاه در شرایط خاصی برگزار می شود و این ترم هم ماند ترم قبل آغاز به دلیل حضور ویروس کرونا در جامعه در دانشگاه های مختلف ، اموزش به صورت غیر حضوری و مجازی است . انتخاب واحد دانشگاه های اسلامی برازجان بر اساس تاریخ مشخص شده آغاز شده است . دانشگاه ازاد اسلامی دو سامانه ایجاد نموده است که یک پارچه سازی و یکسان سازی آموزش و پژوهش  . 

این مقام مسئول ادامه داد :  یک سامانه سامانه آموزشیار برای یکسان سازی دانشگاه ازاد سراسری کشور و سامانه پژوهشیار در راستای تحقیقان و پایان نامه ها نام برد . 

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان افزود :  که دانشگاه ازاد اسلامی واحد دشتستان در دوره جدید خودش در حال تعغیر به یک دانشگاه آموزشی گسترده و یک دانشگاه اجتماعی تاثیر گذار در جامعه و یک دانشگاه حل مسئله است . در این سالها ما توانستیم در زمینه های مختلف پایه گذاری اولیه را انجام دهیم و امروز ما در دانشگاه ازاد واحد دشتستان داری مدرسه کسب و کار خلاقیت ، مرکز رشد ، مرکز تحقیقات نفت ، آموزشکده و مدرسه سما و امروز شاهد افتتاح خانه نخبگان هستیم که انشالله بتوانند این مرکز تحقیقاتی و مراکز پژوهشی در اینده فعالیت خود را به شکل منسجم و به شکل منظم تری به انجام برساند . 

اقای افروغ پایان سخنان خود را اعلام داشت در ترم جدید این دانشگاه شاهد رشته های جدید در مقطع کارشنانی و کاردانی می باشیم ، که می توان از رشته های کارشناسی  ارشد راه ، ارشد کامپیوتر ، معماری سیستم های کامپیوتری و در مقطع کارشناسی هم میتوان  به رشته جدید ناپیوسته حقوق سبطی نام برد . 

جناب سرهنگ غلامپور فرمانده سپاه جواد الائمه شهرستان در این مراسم سلام خود  را ابراز داشتند و با دورد به شهدا سخنان خود را اغاز نمودنند و در ادامه فرمودند ما باید نخبه های جامه را در مسیر درست  که برای انها فراهم می کنیم به کار ببریم که برای جامعه مشکل ساز نشوند . مدیران باید نخبگان خود را به خوبی بشناسند . بعضی موقع استعدادهایی در افراد ایجاد شده است که ما آن را شناسایی نکرده ایم که در دام

مسیرهای انحرافی جامع می شوند . یکی از بانیان این برنامه بسیج علمی پژوهشی سپاه است ، سپاه پشتیبان این کار شده است و کمک مراکز علمی و مخصوصا دانشگاها شده است و ایشالله بتوانیم بحث تولید و جهش علم هم داشته باشیم . افتتاح خانه نخبگان مرکز تصمیم و شناسایی نخبگان ، ترسیم کننده راه و برنامه ریزی برای جهش های مناسب در بحث تولید اقتصاد باشد که تصمیمات خوبی در راستای پیشرفت جامعه خود بگیریم . 

پایان بخش این جلسه شیخیانی معاونت جهاد و فناوری سپاه امام صادق استان بوشهر کلام خود را شروع نمود این مقام مسئول ادامه داد آزمون خطاهای مدیر برای مدیر وجود ندارد که مدیر بخواهد بر اساس ان  مدل تصمیم خود را اجرایی کند . و با عرصه ورد بسیج به  علم موفقیتهای شاهد هستیم . بسیج نیروی مردمی است ، با تفکر انقلابی و جهادی و در عرصه ای ورود پیدا می نمایند و کار را انجام می دهند . در استان چند سالی است که سازمان بسیج علمی دارد ، کار فناوری را دارد انجام می دهد که حمایت از مخترعان و ایجاد خانه نخبگان است . 

وی در ادامه افزود در سال ۹۲ خانه نخبگان استانی راه اندازی نموده ایم و کار گروه هایی اونجا فعال هستند و مسائل جامعه را دارد حل می نماید . خانه نخبگان دشتی و دیر و حالا هم در خدمت شهرستان دشتستان هستیم . این دشتستان اولین مرکزی است که مرکز رشد دارد و مرکز رشد دشتستان هم اکنون واگذار شده است به ناحیه دشتستان که امکانات کارگاهی خود را برای بسیجیان استفاده می شود  و دومین مرکز خانه نخبگان شهرستان دشتستان است که در این خانه نخبگان دشتستان شناسایی می شوند ، مشکلات دشتستان در آن خانه مطرح و حل خواهد شد . یکی از مشکلات اشتغال است که آن را حل خواهند نمود این خانه نخبگان ، مسئله آب دشتستان در خانه نخبگان رفع خواهد شد . 

پایان این جلسه از طرف جناب سرهنگ غلامپور فرمانده سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان،  ریاست دانشگاه واحد اسلامی دشتستان اقای  افروغ حکم خود را به عنوان ریاست خانه نخبگان دشتستان دریافت نمودند . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.