×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
در عصر حاضر که بشریت، نیاز خود به هدایت‌گری آسمانی را بیش از پیش حس می‌کند و روز به روز در حال گرویدن به مکتب نورانی اسلام است افراد فرومایه و کوردل برای مبارزه و مخاصمه، راه مبتذل و خارج از حیطه منزلت انسانی یعنی تمسخر را در پیش گرفته‌اند

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام هتاکی نشریه فرانسوی نشانه انفعال اسکتبار در برابر مقاومت اسلامی است

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام جسارت‌بار و هتاکانه شارلی ابدو نشریه فرانسوی در توهین به پیامبر اسلام (ص)، این هتاکی‌ها را نشانه انفعال استکبار در مقابله با گفتمان مقاومت اسلامی دانست.

به گزپایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  ، متن این بیانیه به این شرح است:

در عصر حاضر که بشریت، نیاز خود به هدایت‌گری آسمانی را بیش از پیش حس می‌کند و روز به روز در حال گرویدن به مکتب نورانی اسلام است افراد فرومایه و کوردل برای مبارزه و مخاصمه، راه مبتذل و خارج از حیطه منزلت انسانی یعنی تمسخر را در پیش گرفته‌اند.

این سنت الهی است که چند صباحی به منحرفان مهلت می‌دهد تا شاید بیدار شده و راه هدایت و رستگاری در پیش گیرند و الا عذاب الیم که برخاسته از فعل شنیع آن‌هاست در انتظارشان است.
توهین‌های سخیف و مکرر مجله موهن «شارلی ابدو» نمونه‌هایی از جاهلیت مدرن و انحطاط فکری و اخلاقی زمان کنونی است.

بهانه صیانت از آزادی بیان برای عدم مقابله با این اهانت‌های وقیحانه، توسط رئیس جمهور فرانسه که کشورش بیش ازیکسال است درگیر شنبه‌های اعتراضی است، بیش از هر زمان مضحک و رسوا کننده است. شگفتا! که جسارت به ساحت پیامبر اعظم و قرآن کریم، آزادی بیان به شمار می‌آید، ولی انتقاد از افسانه جعلی هولوکاست، زندان و محرومیت را در پی دارد؟

اقدام جسارت بار و هتاکانه یکی از نشریات مزدور فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر صلح و عدالت، نشانه‌ی انفعال و استیصال استکبار در مقابله با گفتمان بیداری جهانی و مقاومت اسلامی است و به منظور انتقام ازشکست‌های پیاپی مستکبران در مقابله با آزادیخواهان جهان و پیروان مکتب توحید هر ازچند گاهی انجام میشود.این اقدام موجب جریحه دارشدن احساسات موحدان عالم، اقدامی تحریک آمیز و توهین به ارزش های اسلامی و عقاید بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان است. مامسلمانان ضمن احترام به پیروان همه انبیاء مکرم الهی، اعتقاد داریم که توهین به حضرت رسول اکرم (صل الله علیه وآله و سلم)، توهین به همه انبیاء الهی و بی حرمتی به قرآن کریم و کتب همه پیامبران است.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهربه همراه ملت شریف ایران و همه مسلمانان و علما و فرهیختگان این اظهارات و اقدامات ضد بشری و ضد اخلاقی را محکوم نموده و از همگان انتظار دارد به اعتراضات خود ادامه داده و هوشیارانه این حرکات را رصد نمایند و همه با هم همت کنیم تا از مجاری گوناگون به خصوص فضای مجازی ندای حق طلبی و دفاع از ساحت قدسی انبیا عظام (علیهم السلام) و مقدس آسمانی را پیوسته فریاد بکشیم

و لینصرن الله من ینصره ان الله لقوی عزیز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.