×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رسالتی که تغییر نمی‌کند و فراموش نمی‌شود… برازجان زیبا، حق همه‌ی شهروندان برازجانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام شهرداری برازجان طی سالیان اخیر همواره تلاش کرده امکانات توسعه‌ای را در مناطق مختلف شهر به شکلی عادلانه توزیع نموده، توسعه‌ی متوازن مناطق مختلف شهر را در دستور کار خود قرار دهد. کم‌کردن فاصله‌ی معنادار توسعه در میان مناطق معروف به پربرخوردار و کم‌برخوردار و توازن بخشیدن به بهره‌مندی شهروندان مناطق مختلف شهری به امکانات موجود را می‌توان مهمترین رسالت این روند به شمار آورد.


پیگیری مداوم و تلاش جهادی پرسنل خدوم شهرداری برازجان در جهت توسعه‌ی زیرساختها با رعایت اولویت‌های مختلف اجتماعی و مدیریتی طی هفته‌های اخیر نیز همچون سالهای گذشته ادامه یافته و در روزهای گذشته شاهد اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی به‌خصوص در حوزه‌ی زیرسازی و احداث معابر بوده‌ایم. تکمیل خیابان ۱۶ متری آیت اله مهدوی به طول ۴۵۰ و عرض ۱۶ متر و با مساحت کلی ۶۵۶۰ مترمربع، تکمیل گذر ۱۲ متری حد غرب فضای سبز بلوار آیت‌الله مجاهد برازجانی به طول ۵۰۰ و عرض ۱۴ متر و با مساحت کلی ۷۰۰۰ مترمربع، زیرسازی و آسفالت خیابان ۷ بلوار امام خامنه‌ای به طول ۷۷۰ متر و عرض ۱۲ متر و با مساحت ۹۲۴۰ مترمربع و نیز گذر ۱۶ متری به طول ۱۵۰ و به مساحت کلی ۲۴۰۰ مترمربع که هم‌اکنون در حال انجام است را می‌توان جدیدترین جلوه‌های تلاش و خدمت همکاران مجموعه‌ی مدیریت شهری ذکر کرد که می‌تواند نقش موثری در بهبود کیفیت تردد در این مناطق ایفا نماید.

همزمان با پروژه‌های ذکر شده می‌توان به تکمیل خیابان ۱۲ متری از میدان مقاومت تا پارک والفجر به طول ۹۱۰ متر و مساحت کلی ۱۱۰۰۰ مترمربع نیز اشاره کرد که پس از انجام مراحل تسطیح و زیرسازی، به زودی شاهد تکمیل این پروژه و آسفالت آن نیز خواهیم بود.

امید می‌رود اجرای پروژه‌های مذکور که بالغ بر ۳۶۰۰۰ مترمربع احداث خیابان و آسفالت کوچه‌ها را شامل می‌شود و همگی طی روزهای اخیر به مرحله‌ی اجرا در آمده بتواند نقش موثری در بهبود کیفیت زندگی در شهر عزیزمان برازجان ایفا نموده، زمینه‌‌ساز رضایتمندی نسبی شهروندان عزیز برازجانی به عنوان ولی‌نعمتان حقیقی مسئولین باشد.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.