×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرماندار دشتستان : تلاشهای مجموعه بهداشت و درمان در مقابله با بیماری کرونا ستودنی و قابل تقدیر است و انتظار داریم این تلاشها تا ریشه کنی این بیماری تداوم داشته باشد

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام فتح الله نوروزی در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان اظهار داشت:مقابله با کرونا نیازمند اهتمام جدی همه دستگاه های اجرایی است که خوشبختانه از بدو شیوع این بحران، دستگاه های اجرایی شهرستان پای کار بوده اند و وظائف خود را انجام داده اند و انتظار داریم این تلاشها تداوم داشته باشد.


نوروزی افزود:مجموعه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در خط مقدم مقابله با این بیماری بوده و هستند و شجاعانه و مقتدرانه ایستادگی کرده اند و به بیماران ارائه خدمت نموده اند که جا دارد از مجموعه بهداشت و درمان دشتستان تقدیر و تشکر نمایم.

فرماندار دشتستان ابراز داشت:پزشکان و پرستاران و کادر درمان و همه عوامل بیمارستان شهید گنجی واقعا جهادی کار کرده و فراتر از توانشان در این ایام پرفشار ارائه خدمت نموده اند که جا دارد از ریاست محترم و مجموعه نیروهای شاغل در این مرکز درمانی نیز تشکر و قدردانی نمایم.

وی افزود:در بحران کرونا، جوانان غیور شهرستان دشتستان داوطلبانه در قالب نیروهای بسیجی و هلال احمر بصورت شبانه روزی تلاشهای جهادگرانه داشته اند و ضمن آرزوی سلامتی برای جوانان از انها قدر دانی می نمایم .

فرماندار دشتستان اظهار کرد: از نزدیک شاهد زحمات بی دریغ نیروهای سپاه، هلال احمر ،نیروی انتظامی ، شهرداری ها و همچنین دهیاران ،شوراهای اسلامی شهر و روستا و تمامی اصناف بوده ایم که با تمام توان وارد صحنه شدند و در ایستگاه های تب سنجی و گندزدایی محلات شهر ها وروستاها با ایثار و از خودگذشتگی برای سلامت خود و جامعه تلاش کردند و از تمام نیروهای درگیر در بحران کرونا نهایت قدردانی و تشکر را دارم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.