×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تورعمرانی رسانه ای یادمان خبرنگار فقید غلامعلی قاضی زاده توسط قسمت عمرانی استانداری بوشهر به مدیریت  مهندس ستوده با همراهی اصحاب رسانه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام معاون عمرانی استاندار بوشهر و هیئت همراه ابتدا از تالار فرهنگ و هنر شهرستان دیر بازدید واعلام داشت : در سال گذشته ۱۲ درصد اعتبارات عمرانی به من داده شده است که با آن توانایی خود را در قالب عمرانی استان آغاز نمائیم .

تالار فرهنگ مدت ۸ سال است که بازسازی ان شروع شده است و بعد از وقفه های فروانی که ایجاد شد ، در مدت زمان ۷۵ روزی با این شیکی و مدرنی ساخته شده است و در اختیار مردم ، هنر دوستان شهر دیر و آبدان بالغ برهشت ملیارد تومان قرار گرفته است .


وی ادامه داد : سالن لیان در فرصت دو ماه از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد به اتمام رسانیم و مجتمع فرهنگی هنری در برازجان شروع به کار نمودیم که با ۸۰۰ صندلی قصد راه اندازی آن را تا پایان سال جاری داریم ، انشالله با هماهنگی بین دستگاه های شهرستان این پروژه را به اتمام خواهیم رساند و بیمارستان هسته ای استان در ۲۸ ماه تحویل گرفته و حالا اماده افتتاح هستیم و کارهای خوبی در حوزه هنر ، فرهنگ و ارشاد انجام شده است و نتیجه آن را به لطف همراهی و راهنمایی شما انتقاد سازنده ، نظرات ارزنده شما و انتظار داریم که در ادامه کار ما را همرایی نمائید .

مهندس ستوده در دومین بازدید از یکی از پروژه های هفت پمپاژ سیراف به جم اعلام داشت : یکی از دومین پروژه های واگذاری کشور پمپاژهای سیراف به جم می باشد . این پمپاژ قابل انتقال اب به ۱۵۰ هزار متر مکعب آب تا ۵۲۰۰ متر مکعب آب دارد .


معاون عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد : در دولت دوازدهم اثری از آب شیرین کن نبوده و درصد رشد فیزیکی خوبی نداشته است و در سال ۹۶ الی ۹۷ اثری از آب شیرین کن نبوده است ، در دولت ما این خط تولیدها راه اندازی شده است . اعتبار مجموع آب شیرین کن با خط انتقال یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است ، که به زودی راه اندازی خواهد شد .

در سومین بازدید ۱۲ فرودین سال جاری مهرداد ستوده افزود : پروژه توسعه بندر کنگان کاربردی آن گردشگری است ، که اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان برای این پروژه بندر گنکان اختصاص یافته است.

اسکله این بندرهم که بهربرداری آن همزمان با این طرح شروع شده است می توان به نزدیک ترنمودن مسافتها کمک نماید و این فرصت برای ما ایجاد می نماید که با برنامه ریزی خود شناورهای مناسب برای این مسیر آماده کنیم و می طلبد که با همکاری دوستان کنگانی اصل خود این شناورها را سریعتر آماده نمائیم .

در چهارمین بازدید پروژه گردشگری خوشاب بازدید شد که مسئولین باید با همکاری هم این پروژه گردشگری راه اندازی نمایند درپایان اصحاب رسانه که امروز با معاون استاندار بوشهر همراه بودند از دریا هم از نزدیک بیشتر با جاذبه های گردشگری خوشاب اشنا شدند .

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.