×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق بوشهر ؛پزشکان، طلایه‌داران خوش‌نام و درخشان عرصه سلامت و بهروزی اقشار مختلف جامعه‌اند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام پزشکان طلایه‌داران خوش‌نام عرصه سلامت اقشار مختلف جامعه‌اند

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با صدور پیامی به مناسبت روز بزرگداشت ابوعلی سینا که به عنوان روز پزشک نام گذاری شده است، پزشکان را طلایه داران خوش نام عرصه سلامت اقشار مختلف جامعه نامید.

                   متن پیام سردار علی رزمجو به این شرح است:

                              بسم الله الرحمن الرحیم

پزشکان، طلایه‌داران خوش‌نام و درخشان عرصه سلامت و بهروزی اقشار مختلف جامعه‌اند که تمام وجود خود را وقف زدودن زنگارهای ناخوشی و بیماری از دل انسان‌ها و تأمین سلامت جسمی و روانی جامعه کرده‌اند.

برآیند زندگی پزشکان تبلور عینی ایثار و ازخودگذشتگی است و به هر میزان که بستر لازم برای سلامت کاری آنان فراهم باشد به همان میزان نیز سلامت جسمی و به تبع آن، سلامت روحی و روانی جامعه تأمین می‌شود لذا هرگونه تلاش و اهتمام برای رفع مشکلات و نیازمندی‌های صنفی این قشر ارزشمند، مصداق بارز جهاد در راه رفع مشکلات اقشار مختلف جامعه است.

پزشکان جامعه ما، مقاطع حساس و افتخارآمیزی را به خصوص در دوران هشت سال دفاع مقدّس و نیز در مقطع کنونی در عرصه مقابله با ویروس منحوس کرونا پشت سر نهاده و با ایثارگری‌های همیشه ماندگار و نثار شهدای گرانقدر، نام نیک خود را تا همیشه در کتاب قطور افتخارات تربیت یافتگان مکتب انسان‌ساز انقلاب اسلامی ثبت و ضیط کرده‌اند.

سلام و درود خدا بر همه‌ی شهیدان راه خدا به خصوص شهدای عرصه سلامت که سلامتی جسم و جان آحاد جامعه، مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان است. اینجانب، فرارسیدن روز پزشک را به تک‌تک پزشکان عزیز و فعالان عرصه سلامت تبریک می‌گویم و امیدوارم با تداوم جهاد بی‌امان و ارزشمند این عزیزان در راه تأمین سلامت جامعه به خصوص در صحنه‌ی سخت و سهمگین نبرد با ویروس کرونا، لبخند دل‌نشین سلامت، بر لبان همه‌ی اقشار جامعه، متبلور شود و سرتاسر جامعه، عرصه تجلّی ایثارگری‌های این عزیزان گردد.

برادر شما
سرتیپ‌دوم پاسدار علی رزمجو
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر
انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.