×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
غلامحسین قیطاس خواه رئیس کمیته امداد امام خمینی برازجان : ازدواج زیربنا و شالوده تشکیل زندگی که در دین مبین اسلام خیلی به آن تاکید شده است

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام اهداء ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد برازجان برگزار شد 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان در گفتگو با خبرنگاران اظهار نمود : ازدواج زیربنا و شالوده تشکیل زندگی که در دین مبین اسلام خیلی به آن تاکید شده است . غلامحسین قیطاس خواه عنوان نمود : یکی از اولویت های توانمندسازی این نهاد در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت می باشد که بامشارکت افراد خیر و نیکوکار انجام می گیرد .
وی افزود : در همین راستا تعداد ۱۰ سری جهیزیه که شامل یخچال، فرش، جاروبرقی، اجاق گاز و لوازم ضروری آشپزخانه می باشد به ارزش ریالی هر جهیزیه یکصد میلیون ریال به ۱۰نوعروس تحت حمایت تحویل گردید .
قیطاس خواه اظهار داشت : بابت تهیه هرسری جهیزیه ۵۴ میلیون ریال کمک های خیرین و ۳۰ میلیون ریال کمک امداد و ۱۶ میلیون ریال کمک موسسه خیریه می باشد .
وی گفت : با توجه به اینکه هنوز تعدادی دیگر از نوعروسان تحت حمایت در صف تامین جهیزیه می باشند، لذا ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مشارکت خیرین از دیگر افراد نیکوکار دعوت می کنیم که در این کار خداپسندانه ما را یاری نمایند تا شاهد لبخند شادی عزیزان نوعروس در آغاز زندگی مشترکشان باشیم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.