×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خانواده شهید برازجان محمد نجفی با حضور جانشین فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر و جانشین سپاه دشتستان ، فرمانده حوزه کارمندی و کارگری حضرت رسول. ص. سپاه دشتستان و هئیت همراه تجلیل شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در عصر ۲۸ مرداد سال جاری باحضور جانشین سپاه امام صادق. ع، جانشین سپاه ناحیه دشتستان. مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه امام صادق. ع. فرمانده حوزه کارمندی وکارگری حضرت رسول. ص. سپاه دشتستان فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان بوشهر  نشست صمیمانه با خانواده شهید برازجان برگزارشد. 

در این نشست صمیمانه که این دیدار عطر اکین شده بود به بوی شهدا ، از خاطرات شهید محمد نجفی و همرزمانش در این محفل یاد شد و خانواده شهید اعلام داشتند که به زودی کتاب شهید محمد نجفی که تدوین شده است به چاپ خواهد رسید .

جانشین سپاه امام صادق ، سرهنگ دشتی جانشین سپاه امام صادق در این جمع اعلام داشتند که کتابهای خوبی در وصف شهیدان و شهید محمد نجفی کماشته شده است .

در انتهای این مجلس توسط سرهنگ دشتی جانشین سپاه امام صادق از خانواده این شهید تقدیر شد ، همسر شهید نجفی تقدیر از دست این مقام مسئول دریافت نمود .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.