×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
به مناسب سالروزورودآزادگان به کشورتعدادی ازمسولین باحضوردرشورای شهربرازجان ازآزاده سرافرازوریاست شوراجناب بنافی تقدیرکردند

 پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان از حاج محراب بنافی آزاده دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در این مراسم سرهنگ غلامپور فرمانده سپاه جوادالائمه(ع)،مهندس محمدی شهرداربرازجان،ملک زاده رئیس بنیادشهید شهرستان،عباسعلی اسدی مسئول ستادنمازجمعه ازحاج محراب بنافی که دوران اسارت خود را در زندان های رژیم بعث عراق گذراند و سرافرازانه به وطن بازگشت از دلاوری ها و رشادت های وی قدردانی وتجلیل شد.

 

آقای ملک زاده رئیس بنیاد شهید شهرستان دشتستان ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهارداشت با توجه به ویروس منحوس کرونا ما نتوانستیم درمنزل آزادگان حضور یابیم وازآنها قدردانی نمائیم ،به همین جهت تصمیم گرفتیم به نمایندگی ازآزادکان از آقای بنافی رئیس شورای شهربرازجان که خوداز آزادگان می باشد تقدیرکنیم.

ایشان درادامه گفت :همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند آزادگان ذخایر کشوروانقلاب هستند،رزمندگان برای جانفشانی در راه خدا به جبهه ها رفتند و به ندای امام خود لبیک گفتند،امروز عزت ملی ما مرهون بذر خون شهدا، فداکاری جانبازان، صبوری خانواده شهدا و استقامت آزادگان است.

اسرای عزیز با حصر در زندانهای دشمن و دوری از خانواده با عزت و افتخار اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کردند و به عنوان اسطوره مقاومت در تاریخ می‌مانند.

در این مراسم سرهنگ غلامپور فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) بابیان اینکه یکی ازدوران سخت زمان جنگ بحث اسارت بود اظهار داشت : آزادگان ، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهاى جسمى و روحى دشمنان ایستادند و از شکنجه‏ هاى مزدوران بعث ، هراسى به خود راه ندادند.

وی درادامه گفت: آزادگان کمتر از شهدانیستند،چون خیلی سختی کشیدند ومقاومت نمودند،آنها صبورتر از سنگ صبور و راضى ‏ترین کسان به قضاى الهى بودند، اسرای ما در همه سنین بودند و سخت‌ترین شکنجه‌ها به ایشان تحمیل شد، ولی دوران اسارت را با سربلندی و عزت بسیار زیادی سپری کردند.

درادامه مهندس محمدی شهرداربرازجان بیان نمود:آزادگان وجانبازان از یادمانهای و تندیس مقاومت و عظمت هشت سال جنگ تحمیلی هستند که غیرت ایرانی را به جهان دیکته کردند و سند شرف و کرامت ایرانی را با پایمردی امضا کردند.
وی افزود:آزادگان سند زنده‌ای از فداکاری‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و شهدا و جانبازان دلاور ما در دوران دفاع مقدس هستند.

حاج محراب بنافی ضمن تشکر ازهمه ی مسئولین گرامی بیان نمود:سالگرد ورود آزادگان بهانه ای است که یادی کنیم از هشت سال دوران جنگ ودفاع مقدس کاراصلی را شهدا کردند که بانثار جان خودشان نگذاشتند این انقلاب به دست دشمنان بیفتد.

رئیس شورای شهربرازجان خاطرنشان نمود:شهدا شهادت را انتخاب کردند و شهید شدند تا با رفتن خود چگونه ماندن و زندگی کردن را به ما بیاموزند.

وی افزود:اخلاص و عمل از دیگر ویژگی‌هایی بود که در نیروهای ایرانی وجود داشت،آزادگان دربرابر تمام شکنجه ها استقامت نمودند.

نسل امروز نیازمند آشنایی بیشتر با این اسطوره‌های مقاومت و غیرت هستند تا با افتخار به ایرانی بودن با خصیصه‌ها و ویژگی‌های اخلاقی این غیور مردان آشنا و فرهنگ مقاومت نهادینه شود.

 

ایشان درپایان گفت:من هرجاهستم وتا جان دربدن دارم خدمتگزارمردم هستم. عکاس ابوالفضل قاسمی 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.