×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تصاویر و جزئیات تجلیل از خانواده های شهدای مدافع سلامت استان بوشهر

همایش تجلیل از خانواده های شهدای مدافع سلامت استان بوشهر به همت سپاه امام صادق علیه السلام، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان بوشهر و صدا و سیمای مرکز بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در این همایش گفت: شهدای سلامت، سلامتی خود را در طبق اخلاص قرار دادند تا جایی که در راه دفاع از سلامت بندگان خدا و جامعه به لقاء الله پیوستند.

سردار علی رزمجو در این آیین سلامت را محور اصلی برای توسعه و پیشرفت پایدار یک جامعه دانست و افزود: سلامت راهی پویا است که از نیاز‌های اولیه انسان آغاز می‌شود و تا بالاترین ابعاد شکوفایی و رشد و تعالی روحی، جسمی و معنوی انسان‌ها را در بر می‌گیرد.

وی تصریح کرد: هر تلاشی که در زمینه سلامت و تندرستی انسان با الهام از رهنمود‌های حیات بخش اسلام صورت گیرد تلاشی مقدس است که می‌توان آن را مصداق روشنی از اعمال صالح فرد و عبادات ثمربخش او دانست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بوشهر نیز در این مراسم گفت: دشمن امروز ما کروناست و مهم این است که سربازانی هستند که در خط مقدم این مبارزه حاضر هستند و دارند با این دشمن می‌جنگند.

دکتر سعید کشمیری افزود: پیروزی بر این بیماری فداکاری می‌خواهد و این فداکاری فقط به تقدیم جان خلاصه نمی‌شود بلکه لازم است برای جلوگیری از شیوع این بیماری، از حضور در مراسمات، برنامه‌ها و تجمعات خودداری کنیم و دستورالعمل‌ها را نیز رعایت کنیم.

در این همایش از خانواده شهدای مدافع سلامت استان بوشهر در عرصه مبارزه با ویروس کرونا تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این همایش که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد از نماهنگ «نفس» با موضوع پاسداشت جهادگران عرصه سلامت با صدای محمّد امین فرامرزی خواننده حماسی بوشهری رونمایی شد و از عوامل ساخت این نماهنگ نیز تقدیر به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.