×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
مدیر کانون بسیج مهندسین شهرستان دشتی : خبرنگاران، فرهیختگان عرصه دانایی و اطلاع رسانی هستند که در توسعه آگاهی عمومی در کشور ایفای نقش می کنند

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام مدیر کانون بسیج مهندسین صنعتی شهرستان دشتی به مناسبت روز خبرنگار با صدور پیامی این روز را به خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجابرازجان سلام، متن پیام مهندس علی روستا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خبرنگاران، فرهیختگان عرصه دانایی و اطلاع رسانی هستند که در توسعه آگاهی عمومی در کشور ایفای نقش می کنند. فعالان عرصه خبر و رسانه در تمامی مراحل توسعه کشور با حساسیت و مسئولیت پذیری، همگام با مسئولین و همراه با مردم هستند.
اما در این میان جریان سازی اجتماعی رسانه ای که به موج های بزرگ و کوچک و بعضاً ویران¬گر تشبیه می¬شود، رسانه را به پدیده ای قدرتمند تبدیل کرده است. این مهم، مسئولیت اخلاقی اصحاب خبر و رسانه را سنگین می کند و هر مقدار گستره و نفوذ رسانه ای بیشتر باشد قدرت بیش تر و به تبع آن مسئولیت اخلاقی آن نیز سنگین تر می شود.

خبرنگار در واقع وجدان بیدار مردم، چشم بصیر و لسان صادق مردم عرصه اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است؛ لذا خبرنگار باید رسالت خود را از دریچه تعهد، صداقت و امانت‌داری تعریف کند و برای اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع حوادث و رخدادها برآید و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکند و تحت تأثیر جوسازی‌ها، شایعه پراکنی‌های بنگاه های دروغ پراکنی قرار نگیرد. و به مناسبت روز خبرنگار ، خواهان این هستیم که خبرنگاران فعال شهرستان و استان ان شا الله همکاری خوب و بهتری با سازمان بسیج مهندسین در استان و شهرستان داشته باشند .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار «محمود صارمی» و همچنین شهید شاخص خبرنگاری در استان بوشهر٬ شهید والامقام مهندس داریوش شاهینی و ارج نهادن به تلاشهای ارزنده خبرنگاران در کنار دیگر دوستان جهادی در خط مقدم مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، فرا رسیدن روز خبرنگار، روز گام نهادن در وادی آگاهی و بصیرت را به همه خبرنگاران شریف، علی الخصوص خبرنگاران شهرستان دشتی و نیز اصحاب رسانه تبریک عرض نموده و از خدای متعال سلامت و توفیق روزافزون برای همه خبرنگاران متعهد، فداکار، آشنا به مسئولیت‌های خطیر خبرنگاری و عامل به آن مسئولیت ها مسئلت می کنم.

علی روستا
مدیر کانون بسیج مهندسین شهرستان دشتی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.