×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
ریاست کمیته امداد امام خمینی ( ره ) برازجان : سبد معیشتی برای تمامی خانوارهای تحت حمایت را از دیگر برنامه های امداد اعلام نمود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان در گفتگو با خبرنگاران از آغاز برنامه های دهه امامت و ولایت این نهاد در شهر برازجان با انجام مراسم قربانی و ذبح گوسفند در روز عید سعید قربان خبر داد.

غلامحسین قیطاس خواه ضمن تبریک عید سعید قربان به همه مردم عزیز عنوان نمود : مراسم قربانی و ذبح گوسفند بنا به سنت دین مبین اسلام و بر پایه ذبح ابراهیمی و هر ساله در روز عید سعید قربان با همکاری آحاد مردم نیکوکار و خیر برازجان انجام می شود که امسال هم با توجه به وضعیت بیماری کرونا چهره متفاوت تری به خود گرفت و باعث شد مردم فهیم شهرستان دشتستان با عزم و اراده ای قوی تر در اهداء کمک های خود در این زمینه هم به سنت قربانی و هم دفع بلیه منحوس کرونا مشارکت بیشتری داشته باشند .

وی ادامه داد : برنامه ذبح عظیم با مشارکت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری زیرمجموعه این نهاد در بخش مرکزی و رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت دامپزشکی انجام و تعداد ۹۶ گوسفند ذبح و گوشت آن بین نیازمندان توزیع گردید .قیطاسخواه از دیگر برنامه های آن اداره در این دهه مبارک را برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع غدیرشناسی بین خانوادهای تحت حمایت اعلام و گفت : این مسابقات بصورت مجازی برگزار خواهد شد که به برگزیدگان هدایایی تقدیم می گردد.

ایشان توزیع سبد معیشتی برای تمامی خانوارهای تحت حمایت را از دیگر برنامه های امداد اعلام نمود و اظهار داشت : ساز و کارهای این کار توسط اداره کل کمیته امداد استان انجام شده و در همین ایام به مددجویان تقدیم می گردد .

وی یاداور شد : طبخ غذای گرم در روز عید سعید غدیرخم هم با توجه به تاکیدات فراوان در احادیث و روایات دینی جهت زنده نگهداشتن یاد و خاطره این روز از دیگر برنامه های این نهاد می باشد که با رعایت پروتکل بهداشتی و با نظارت شبکه بهداشت و درمان بین عزیزان تحت حمایت توزیع می شود .

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از افراد خیر و نیکوکار جهت اعتماد به این نهاد و مشارکت در برنامه های مختلف دعوت نمود تا خیرین نوعدوست باز هم در مناسبت های دهه امامت و ولایت با کمک های خود نیازمندان جامعه را یاری نمایند .

وی در پایان شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۳۲۹۲ بنام کمیته امداد برازجان نزد بانک ملی را مختص واریز کمک های مردمی اعلام نمود .

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.