×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسئول فضای مجازی ستاد بین المللی غدیر استان بوشهر : یک شیعه و یک پیرو درطول زندگی، اساسی به آن نپرداخته ایم موضوع غدیر میباشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام مسئول فضای مجازی ستاد بین المللی غدیر استان بوشهر در باره عید غدیر نوشت .

                                          بسم الله الرحمن الرحیم

*زنده نگه‌داشتن غدیر، زنده نگه‌داشتن اسلام است*
امام خامنه ای(مدظله العالی)

باعرض سلام وادب واحترام
محضرمبارک سروران ارجمندم مبلغان عزیز غدیر

موضوعی که امروزه ما بعنوان یک شیعه و یک پیرو درطول زندگی، اساسی به آن نپرداخته ایم موضوع غدیر میباشد، پیام ومسئولیتی سکوت درقبال آن برای ما محبان اقا امیرَالمُومِنین (ع) جایز نمی باشد واین وظیفه ای است که باید مادست به دست هم بدهیم وآنراانشاءالله تبدیل به یک «فرهنگ» نماییم وامانتی بزرگ می باشد که نباید از آن غافل باشیم چرا چونکه اگر به تاریخ نگاهی اجمالی بیاندازیم، متوجه خواهیم شد که *واقعه عاشورا* نتیجه غفلت از *غدیری* بودکه پیامبر اکرم (ص) انرانزد مابه ودیعه سپرده است.

امانتی که ستون اسلام ودین میباشد *ولی متاسفانه ما برای این ستون و استحکامش چه کرده ایم؟* از دو الی سه ماه قبل محرم برخی از شیعیان برای عاشورا و اربعین روز شمار می زنند! این علاقه به سید الشهدا علیه السلام قابل ستایش است. اما قبل از محرم، ما مناسبتی داریم که افضل بر تمام مناسبتهای ما است. اساس مذهب ما به بزرگداشت این روز است.برای غدیر چه کردیم؟

برای غدیر کار نکردیم، متاسفانه انکار و تفسیر به رای شد! امام حسین علیه السلام کشته احیای غدیر است.

باید برای غدیر صد هزار برابر عاشورا و فاطمیه توان گذاشت‌. اگر غدیر فراموش نمی شد که عاشورا و فاطمیه ای در کار نبود. پس باید با تمام توان برای غدیر کار کنیم.
اینجانب برخود وظیفه میدانم که بعنوان خدمتگزار اهل بیت (ع) ومردم عزیز در فضای مجازی ستاد بین المللی غدیر استان بوشهر که فعالیت شبانه روزی را درراستای «فرهنگ غدیر» در فضای مجازی آغاز نموده ایم، باید بعرض برسانم که
تبلیغ غدیر یک واجب کفایی است و تا کفایت نباشد عینی است، و همه ی ما موظفیم آن را نشر دهیم و مکتب آن را به دنیا معرفی نموده و به قدر توانمان فرهنگ غدیر را تبلیغ نماییم.

غدیر افراد خاص را تربیت می کند و خط مقابل غدیر هم افراد خود را پرورش می دهد که این دو در تقابل و در تضاد یکدیگرند. غدیر انسان می سازد و خط مخالف غدیر ظالم می پروراند.

انشاءالله که بتوانیم گام هاوقدم هایی راکه دراین زمینه درفضای مجازی برداشته ایم جهت احیاء نمودن هر چه بیشتر این فرهنگ، درکنار آن هم بتوانیم درمنزل وشهرهایمان علاوه بر اجرای برنامه های مختلف و باندای طنین انداز «اشهدان علیا ولی الله» خود تجدید بیعتی با مولایمان آقا امیر المؤمنین علی (ع) نماییم وثابت نماییم که گرچه در واقعه غدیر نبوده ایم ولی بپای عهد خود تا قیامت می مانیم و دستانمان رابه سوی آسمان بلندمیکنیم وابراز میداریم که« الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایته علی ابن ابی طالب و اولاده المعصومین صلواه الله علیهم اجمعین»

من الله التوفیق
حجت ذوالفقاری مسئول فضای مجازی ستاد بین المللی غدیر استان بوشهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.