×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
۲۶ تیرماه سالروز تشکیل نهاد شورای نگهبان به دنبال صدور فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را گرامی می‌دارم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام پیام امام جمعه برازجان به مناسبت ۲۶ تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان بدین شرح اعلام شد . 

                                                                                                                             بسم الله الرحمن الرحیم

۲۶ تیرماه سالروز تشکیل نهاد شورای نگهبان به دنبال صدور فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را گرامی می‌دارم.
امام انقلاب فرمودند: «نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.»
امروز شورای محترم نگهبان به عنوان اصلی‌ترین نهاد تصفیه‌کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی از ناخالصی ها و نامحرمان است که به دنبال نفوذ در بدنه حاکمیت و ضربه زدن به پیکره نظام اسلامی هستند.
شورای نگهبان در طول فعالیت خود سدی محکم در مقابل نفوذ خائنین و معاندین در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و الحمدلله تاکنون از این وظیفه خطیر سربلند بیرون آمده است.
به همین علت در شرایط کنونی هجمه ها و حملات زیادی از سوی معاندین و مخالفین نظام اسلامی و رسانه‌های بیگانه علیه این نهاد مقدس و انقلابی صورت گرفته تا بتوانند افکار عمومی جامعه را نسبت به آن بی اعتماد و بدبین نمایند.
بصیرت انقلابی ایجاب می کند نیروهای مومن و وفادار به انقلاب این حربه دشمنان را بطور کامل شناسایی و در راستای تنویر و بصیرت افزایی افکار جامعه تلاش نمایند.
سالروز تشکیل این نهاد مهم و اساسی را به دبیر آن حضرت آیت الله جنتی «دامت برکاته» و سایر اعضای محترم و ملت شریف، بصیر و انقلابی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه عزیزان را از خداوند متعال خواهانم.

حجت الاسلام مصلح امام جمعه شهر برازجان  تیرماه ۱۳۹۹

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.