×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
ماریا خویش دوست رییس شبکه بهداشت درمان شهرستان دشتستان: در ایام بیماری کرونا بسیاری از بازارایان و کسبه ها با بازرسان شبکه بهداشت و درمان همکاری و تعامل بسیار خوبی داشتن و با رعایت کردن پروتکلهای بهداشتی به سلامت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و روند صعودی آن در این چند هفته اخیر ، اصنافی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند طبق ضوابط قانونی با انها برخورد و پلمپ خواهند شد.

ماریا خویش دوست رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان افزود: در ایام بیماری کرونا بسیاری از بازارایان و کسبه ها با بازرسان شبکه بهداشت و درمان همکاری و تعامل بسیار خوبی داشتن و با رعایت کردن پروتکلهای بهداشتی به سلامت خود و شهروندان کمک نمودند که جای تقدیر و تشکر دارد.

خویش دوست تصریح کرد: توجه به سلامت مردم در اولویت برنامه ریزهای ما قرار دارد و اصنافی که علی رغم صدور اخطاریه های قبلی و آموزش کارشناسان بهداشت محیط، پروتکلهای بهداشتی را برای خود و مراجعین رعایت نکنند و سلامت شهروندان را به خطر بیندازند ، پلمپ و تعطیل خواهند شد .

این مقام مسئول تاکید کرد: در صورتی که اصناف و واحدهای بازگشایی شده، اصول و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، محدودیت‌های قبلی آنها به سرعت و بدون کم و کاست باز خواهد گشت و این صنف‌ها با پلمپ و تعطیلی تا اواخر تیر ماه مواجه خواهند شد و از ادامه فعالیت آنها طبق ماده ۱۳ قانون اساسی جلوگیری خواهد شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان اظهار کرد: هم اکنون شرایط بیماری در شهرستان وضعیت خوبی ندارد و شهروندان با انتخاب رفتار صحیح خود( استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی ، بهداشت فردی ) می توانند ، کادر بهداشت و درمان را در این روزهای سخت و طاقت فرسا را یاری و بار بیمارستانها را کاهش دهند و از مرگ و میر عزیزانمان جلوگیری نمایند.

ماریا خویش دوست با اشاره به رابطه مستقیم بیماری کرونا و وضعیت معیشت و اقتصادی خانوارها از تمامی کسبه ها و اصناف می خواهم با رعایت پروتکل های بهداشتی مانع از پلمپ و تعطیلی صنف خود شوند.

با توجه با هماهنگی های کتبی انجام گرفته با رییس اتاق اصناف نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی ، با متخلفین طبق ضوابط برخورد خواهد شد و هیچ بهانه ای قابل قبول نیست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.