×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تصاویر استشمام عطر حرم رضوی در پایتخت انرژی ایران

 پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  دلدادگان رضوی درروستاها و شهرهای شهرستان عسلویه، زائر امام رضا(ع) شدند. 

همزمان با ششمین روز از دهه کرامت با حضور کاروان زیر سایه خورشید در استان شهرستان عسلویه، دلداگان به حضرت امام رضا(ع)، از راه دور زائر حرم مطهر رضوی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام :  احمد حمیدانی رابط آستان قدس رضوی در شهرستان عسلویه گفت: خادمان حرم مطهر رضوی در روز یکشنبه پس از ورود به شهرستان عسلویه با حضور در جوار آرامگاه شهدای شهر بیدخون ضمن تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای گمنام با رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

 

احمد حمیدانی افزود : خدام رضوی کاروان زیر سایه خورشید با حضور در بیمارستان حضرت نبی اکرم «ص» شهر عسلویه با مدافعان سلامت این شهرستان دیدار و از پرستاران تلاشگر حوزه سلامت تقدیر و تشکر نمودند.

وی با بیان اینکه: حجت الاسلام بحرینی امام جمعه موقت شهرستان عسلویه اولین میزبان رسمی خادمان امام رضا «ع» بود اظهار داشت: با همراهی ایشان، از حاج عیسی بحرینی ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت عیادت شد.

حمیدانی اضافه کرد: در این حضور پر خیر و برکت خادمان امام رضا«ع» در شهرستان عسلویه برنامه هایی از قبیل تجلیل از فعالان تولید ماسک، فعالین مبارزه با ویروس کرونا، دیدار با فعالین فرهنگی، هنری و مذهبی و دیدار با تنی چند از خانواده های شهدا انجام شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.