×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خطبه عقد زوج دلواری را خدام امام رضا (ع) خواندند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در راستای جشن های زیر سایه خورشید برنامه « با اجازه امام رضا… بله» با خطبه خوانی عقد یک زوج تازه عروس و داماد توسط خادمان رضوی در شهر دلوار استان بوشهر برگزار شد.

اکبر قائدی دبیر ستاد زیر سایه خورشید استان بوشهر با بیان اینکه یکی از برنامه های شاخص جشن های زیر سایه خورشید برنامه «با اجازه امام رضا… بله» است. گفت: با توجه به اینکه زوج های جوان به دلیل شرایط بیماری کرونا نمی توانند جشن برگزار نمایند. این طرح در سراسر کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه پیش از حضور خدام رضوی در استان بوشهر این برنامه اطلاع رسانی شده است افزود: کسانی که برای استفاده از این فرصت نام نویسی کرده اند به قید قرعه مشخص و با حضور خدام در شهرستان محل سکونت آن زوج ها با حضور در منازل ایشان خطبه عقد توسط خادم رضوی قرائت می شود . 

 

قائدی در ادامه با اشاره به این که خادمان رضوی در روز شنبه در شهرستان تنگستان حضور داشته اند افزود: در دلوار خطبه عقد یک زوج جوان توسط خادم رضوی جاری شد.

 

وی در ادامه بیان داشت: این جشن در بخش ساحلی دلوار در منزل عروس و ادماد برگزار و مولودی خوانی توسط خدام امام رضا (ع) اجرا شد و به رسم یادبود هدیه ای از طرف خدام رضوی به عروس و داماد اهدا گردید.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.