×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سینه عشق و ایثار مدافعان سلامت استان بوشهر نشان پرچم رضوی را در خود جای داد

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام و به همت ستاد زیر سایه خورشید استان بوشهر و به مناسبت ورود خدام رضوی به استان، در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مدافعان سلامت و سربازان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی برازجان سلام حجه الاسلام والمسلمین توسلی واعظ خدام حرم رضوی ضمن قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام عنوان کرد: ما همراه با خدام حرم رضوی برای عرض ادب و خدا قوت خدمت کسانی که در حقیقت رزمندگان خط مقدم جهاد سلامت هستند و بخاطر ویروسی که جهان و کشور ما درگیر آن می باشد آمده ایم زیرا تلاش های جهادی شما باعث شده که ما امروز ایمن باشیم خدمت شما خداقوت عرض می کنم.

در ادامه مراسم کشمیری رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه: ما واکسنی برای درمان کرونا نداریم و از طریق معنویات به بیماران کمک میکنیم خطاب به خادمان رضوی گفت: از شما تقاضا مندیم ما را از دعای خیر خود محروم نکرده و برای پرستاران، کادر درمان و بیماران پیام معنوی بفرستید.
در پایان از دکتر کشمیری رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، پزشکان، پرستان و مدافعان سلامت حاضر در این نشست با اهدای هدایای از جمله قطعه فرش متبرک حرم مطهر تقدیر به عمل آمد و نشان پرچم رضوی بر سینه هایشان نصب گردید.

این مراسم با اهدای نمک متبرک حرم امام هشتم به حضار و اجرای مدیحه سرایی توسط یکی از خدام، دل‌های عاشقان اهل‌بیت (ع) روانه بارگاه علی ابن موسی‌الرضا (ع) شد. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.