×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر در دیدار مدیر کل دادگستری استان بوشهر نقش آیت الله شهید دکتر بهشتی و همکارانش در حوزه مسائل قانونی کشور را نقشی تأثیرگذار عنوان کرد و فرمود

فرمانده سپاه امام صادق (ع) به همراه جمعی از مدیران این سپاه به مناسبت گرامی داشت هفته قوه قضائیه با رئیس کل و جمعی از مدیران دادگستری استان و دادستان بوشهر دیدار و از زحمات آن ها قدردانی کرد…..

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، سردار علی رزمجو در این دیدار نقش آیت الله شهید دکتر بهشتی و همکارانش در حوزه مسائل قانونی کشور را نقشی تأثیرگذار عنوان کرد و گفت: شهید بهشتی شالوده نظام قانون جمهوری اسلامی ایران را با علم، حلم و اطلاعاتی که هم از درون و هم از برون انقلاب اسلامی داشت پایه گذاری کرد.

وی یاد شهدای حادثه هفتم تیر را گرامی داشت و افزود: نام گذاری سال روز حادثه هفتم تیر و شهادت آیت الله شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش با عنوان هفته قوه قضائیه اقدامی شایسته است که به همین مناسبت ما نیز از زحمات، هماهنگی ها و همکاری های رئیس کل دادگستری استان، دادستان و سایر عوامل قضایی استان تقدیر و تشکر می کنیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر هم در این دیدار ضمن تشکر از همکاری های سپاه استان بوشهر با مجموعه قضایی استان، گفت: خوشبختانه مجموعه دادگستری استان بوشهر در سال گذشته در حوزه قضایی و به خصوص در محورهایی که مورد تأکید آیت الله رئیسی رئیس جدید قوه قضائیه است و از آن با عنوان رویکرد تحولی نام برده می شود عملکرد قابل قبولی داشته است.

علی جمادی اظهار کرد: دادگستری استان بوشهر متشکل از دادسراها، دادگاه ها، دادگاه های تجدید نظر و شوراهای حل اختلاف در مجموع ۲۶۷ هزار و ۵۴۴ پرونده داشتیم که البته بعضی از این پرونده ها چند بار در سامانه ثبت شده است که توانستیم تعداد ۲۷۱ هزار و ۵۶۷ پرونده را مختومه اعلام کنیم که این آمار بیش¬تر از ورودی های پرونده های سال گذشته ما است.

وی افزود: این آمار نشان دهنده عملکرد خوب دادگستری استان بوشهر می باشد که اختلاف تعداد پرونده های مختومه با تعداد پرونده های ورودی به پرونده های سال های گذشته مربوط می شود.

این مقام مسئول بر رعایت کیفیّت در رسیدگی به پرونده های قضایی تأکید و یادآور شد: تلاش مجموعه قضایی استان بر این است که کیفیت در کنار کمیت وجود داشته و اساس کار ما باشد.

رئیس کل دادگستری بوشهر در زمینه عملکرد شورای حفظ حقوق بیت المال استان نیز از اعاده ۱۴۲۴ هکتار اراضی به بیت المال استان خبر داد.

در پایان فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در این دیدار با اهدای لوح سپاس به رئیس کل دادگستری استان بوشهر از زحمات وی و سایر مدیران قضایی استان تقدیر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.