×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
مردم  با همکاری با اداره برق ۱۰ درصد مصرف برق خود را کاهش بدهند  تا خاموشی برق نداشته باشیم و ساعت اوج مصرف مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در ابتدای جلسه ریس شورای اسلامی شهر برازجان حاج محراب بنافی فرمود  ،  مهندس خالقی مدیریت پیشین اداره برق شهرستان از کسانی بود که

چند سال ما در شهرستان در خدمت ایشان بودیم و با تعامل خوبی که با اعضای شورا و شهرداری برازجان داشتند این مجوعه تصمیم کرفت که از خدمتان ایشان در حضور مدیریت جدید اداره برق دشتستان آقای شمسی فرد تقدیر کنند . 

در ادامه اقای نیکنام شورای شهر برازجان ادامه داد برای مهندس خالقی ارزوی صحت و سلامتی داریم و امیدواریم مدیریت جدید اداره برق برازجان اقای شمسی فرد پروزه های محلات کم برخوردار به نحوه احسن به انجام برساند . 

در ادامه جلسه خانم تنگستانی عضو شورای شهر فرمود مدیریت جدید برق دشتستان را به آقای شمسی فرد تبریک اعلام می دارم و تشگر ویژه خود را به مهندس خالقی مدیریت پیشین اداره برق شهرستان به پاس تمام پشتیبانی و زحماتی که در این چند سال برای برق شهرستان انجام دادند قدرانی خود را اعلام می دارم . 

اقای عباسی معاونت عمران شهرداری برازجان که در این جلسه حضور داشت سه سال در خدمت مدیریت پیشین اداره برق دشتستان حضور داشتیم و ارزوی موفقیت برای ایشان داریم و برای مهندس شمسی فرد که چهار ماهی است ما در خدمت مدیریت جدید اداره برق هستیم تا به اکنون تعامل خوبی با هم داشتیم . 

اقای متین در عضو شورای اسلامی شهر برازجان در جمع شواری شهر و همکاران خود ادامه داد اعضای این جمع شورای اسلامی شهر دشتستان از مهندس خالقی بابت روند موفقیت و همگاری با شورا و روند سطح شهر داشتند تقدیر نمایند و ما در خدمت این مدیریت اداره برق هستیم . 

در ادامه جلسه خانم حسینی عضو شورای اسلامی شهر برازجان افزودند که از اقای خالقی که بارها زحمت ما را در شبانه روز با برخورد متین خود در زمینه رفع مشکلات شهر مردم برازجان که

انعکاس مردم دشتستان به ما بود و ما هم آن را انتقال می دادیم و مهندس خالقی آنها را رفع می نمود کمال قدرانی خود را ابراز میدارم و ارزوی موفقیت برای ایشان دارم . 

مدیریت جدید اداره برق شهرستان مهندس حسین شمسی فرد از مدیریت پیشین اداره برق دشتستان مهندس خالقی  در بین ما نیست اما به بوشهر انتقال پیدا نموده و کار ایشان در بوشهر چند برابر

دشتستان است و برای ایشان ارزوی موفقیت در مسیر پشرو دارم . 

آقای خالقی در این جلسه ادامه داد بنده از تمامی کسانی که با بنده همگاری نمودند قدارنی می کنیم و برای مهندس شمسی فرد ارزوی توفیق دارم و امیدوارم  که نصف دینی که به مردم برازجان

داشته ام اهدا کرده باشم . در پایان سخنان مهندس خالقی اعضائ شورای اسلامی شهر برازجان از ایشان قدرانی نمودنند .

بعد از قدردانی از زحمات مدیریت پیشین اداره برق برازجان ، رییس شورای اسلامی شهر برازجان ادامه داد آقای شمسی فرد در این تابستان مردم برازجان ایا خاموشی دارند یا خیر و موضوع دوم من که میخواهم ان را مورد بررسی جدی خود قراردهید مناطق کم برخوردار برازجان است که خانواده های چند ساله دارند و در این منتاطق اسکان دارند و طی سالهای زیادی که در این محله اقشار مختلف زندگی می نمایند …

 و ادارجات در این محله ها احداث شدند تیرهای برق این محلات جای نا مناصبی نسب شده است ایا می توان جای بهتری برای استقرار این تیر برقها  پیدا کرد . 

اما در پایان این جلسه آقای مهندس شمسی فرد مدیریت جدید اداره برق برازجان ابراز داشت ما در مراحل نصب تیر برق اولین کاری که انجام می دهیم استعلامات انجام می دهیم به عنوان مثال ما بررسی می کنیم که در آن محلی که ما نصب تیر برق داریم ایا انشعاب کازی رد شده است یا نه و آیا تمامی خانه ها در یک صف شناژ بندی قرار دارنند یا نه اگر تمامی مواد برای ما اهراز شود که برای نصب تیر برق در این محل موانعی بر سر راه نیست انجام می دهیم . شبکه برق مثل یک حوض بزرک است که تمامی نیروه گاه ها برق خود را به ان وارد می کنند و شما نمی توانید اعلام بدارید که برق کولر شما مثلا از برق اداره نیروگاه اتمی بوشهر می چرخد یا …. و اگر نوصانتی در برق میاد از سمت ما نیست و در خصوص خاموشی برق برازجان اگر مردم برازجان با ما  مدیریت مصرف خود  ما را همگاری ننمایند تضمینی برای خاموشی نخواهیم نداشت   .

مردم ۱۰ درصد همگاری داشته باشند خاموشی نخواهیم نداشت به این صورت که  مردم در ساعات ۱ بعد از ظهر تا ۵ بعد از ظهر دریچه های کولر کازی خود را بین ۲۳ تا ۲۶ بزارند و به موقع سرویس کولر انجام دهند و لامپهای اضافی خاموش کنند و خانهما ساعت ۱۱ از خواب بیدار نشونند و وسایل پر مصرف برقی خود را روشن نمایند . مثل جارو برقی و ماشین لباسشویی و … 

تفاوت کنترهای برقی انالوک جدید با کنترهای قدیم  مثل این است که صفحه کیلومتر ماشین انالوک که عقریبی بوده است و با صفحه دیجیال است به عنوان مثال یک کیلومتر ، یک کیومتر است شما با هر متری که اندازه بکیرید همان می شود . کنترهای برق ما سه تعرفه است و مدیر اداره برق دشتستان تعرفه را به این عنوان اعلام نمود که از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ صبح  و ۱۱ صبح تا ۱۱ شب بالاترین نرخ مصرفی برق  دارد و ساعت ۱۱ شب تا ۷ صبح کارهای خانه خود را انحام دهید  .  انعشابهای غیر مجاز شناسایی و جمع آوری می شوند . همچنان کنترهای برق بیمه دارند . و مدیریت اداره برق در جواب پاسخ خبرنگار برازجان سلام که پرسید خاموشی اداره های برق برازجان فایده ای دارد برای کاهش برق یا نه پاسخ دادند که اداره ها باید وسایل  برقی خود را از ساعت یک و نیم ظهر تا ۵ بعد از ظهر خاموش بنمایند در غیر اینصورت در صورت روئیت با آنها برخورد خواهد شد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.