×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جلسه شورای اسلامی شهر برازجان با کارگروه ورزش با حضور اعضای شورا برگزار گردید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام جلسه شورای اسلامی شهر برازجان با کارگروه ورزش با حضور اعضای شورا برگزار گردید.
این جلسه ابتدا کار گروه ورزش گزارشی از عملکرد خود در مورد برنامه های آینده و حمایت شورا و شهرداری در سال ۹۹ بیان نمودند و تمامی موارد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.در ادامه آقای بنافی ریاست محترم شورا بیان نمود: ورزش رمز سلامتی و تندرستی است و باعث می گردد که جامعه ای سالم و پویا داشته باشیم.
آقای نیکنام نائب رئیس شورای شهر طی سخنانی اظهار داشت: که همه متولیان ورزش باید حمایت کنند و پیشنهاد نمود مدیر کل ورزش و جوانان استان در جلسه شورا و کارگروه ورزش دعوت شوند و هماهنگی های بهتری در حمایت از ورزش انجام پذیرد.
آقای متین عضو دیگر شورا افزود :در سه سال گذشته شورا توانسته در حد توان کمک هایی در زمینه ورزش های قهرمانی و مدال آوری انجام دهد امسال هم با تمام وجود در کنار ورزشکاران هستیم و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد. و از کارگروه درخواست می گردد در حوزه ورزش بانوان تمام تلاش خود را بکار گیرد.
خانم حسینی عضو دیگر شورا اظهار امیدواری کرد که کارگروه ورزش موفق عمل نماید با وجود اینکه در سال دوم کارگروه ورزش مورد حمایت قرار نگرفت.
درادامه آقای مصدق گفت : همه ما آمادگی داریم به کارگروه ورزش کمک کنیم تا موفق شوند چون این کارگروه از افراد دلسوز و خبره تشکیل شده است.
در پایان این جلسه همه اعضای شورا حمایت خود را از کارگروه ورزش اعلام نمودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.