×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تصاویر بازدید میدانی فرماندار دشتستان از مهار آتش سوزی منطقه کوهستانی بهمرد و تقدیر از نیروهای داوطلب مردمی ، منابع طبیعی، هلال احمر، بسیج، دهیاران ، محیط زیست*

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام نوروزی فرماندار دشتستان از مهار آتش سوزی منطقه کوهستانی بهمرد بازدید میدانی نمودند و تقدیر از نیروهای داوطلب مردمی ، منابع طبیعی، هلال احمر، بسیج، دهیاران و محیط زیست با همراهی معاون عمرانی فرمانداری، بخشداران مرکزی و بوشکان ، شهردار کلمه و رییس اداره راهداری، حمل ونقل جاده ای شهرستان بعدازظهر شنبه ۱۷ خردادماه صورت گرفت. 

بخشدار بوشکان در این مورد به صدا صیما گفت: آتش‌سوزی در کوه‌های بهمرد بوشکان از بامداد امروز آغاز شده و گروه‌های مختلف در حال خاموش کردن آتش هستند.

حسین طهماسبی، بخشدار بوشکان بیان کرد: آتش‌سوزی از ساعت چهار بامداد امروز در کوه‌های بهمرد بخش بوشکان آغاز شده و هنوز ادامه دارد و باعث وارد آمدن خسارت به پوشش گیاهی و مرتعی منطقه شده است.
بخشدار بوشکان با بیان اینکه از ابتدای وقوع آتش‌سوزی نیرو‌های امدادی منابع طبیعی دشتستان به همراه گروه‌های مختلف مردمی در حال خاموش کردن آتش هستند، افزود: گرمای هوا، صعب‌العبور بودن منطقه و خشکی پوشش گیاهی عملیات اطفا حریق را با کندی مواجه کرده است.
طهماسبی با اشاره به حضور گردشگران در تعطیلات آخر هفته در منطقه بهمرد دشتستان، از منابع طبیعی و محیط زیست خواست مناطق تحت نظارت خود را با دقت بیشتری کنترل کنند تا از بروز حوادث این‌چنینی جلوگیری شود.
بخشدار بوشکان خاطرنشان کرد: متاسفانه سهل‌انگاری برخی افراد باعث وقوع چندین مورد آتش‌سوزی در روز‌ها و هفته‌های اخیر در کوه‌های دشتستان شده است.
وی با تاکید بر برخورد با متخلفان آتش‌سوزی در دشتستان، افزود: چند نفر از مظنونان آتش‌سوزی در هفته‌های اخیر در این منطقه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.