×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
محراب بنافی رئیس شورای اسلامی شهر برازجان : با اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا هم شهرداری درآمد پایداری کسب می کند هم توجه شهروندان به ارزش زباله جمع میشود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  آقای بنافی رئیس شورای اسلامی شهر برازجان و مهندس نوید متین رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر با همراهی مهندس جامعی معاونت حوزه اجرایی شهرداری برازجان از سایت دفن زباله بازدید نمودند و پیگیر روند فعالیت دفن زباله و ساماندهی آن جهت جلوگیری از بروز مسائل زیست محیطی شدند.

رییس شورای اسلامی شهر برازجان در بازدید از سایت پسماند ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته مبنی بر برنامه ریزی مطلوب در راستای دفن بهداشتی زباله گفت: تفکیک و بازیافت زباله نیازمند طرحی کامل و جامع است. وی با بیان این که جمع آوری و حمل زباله برای شهرداری هزینه زیادی دارد اظهار داشت: با اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا هم شهرداری درآمد پایداری کسب می کند هم توجه شهروندان به ارزش زباله جمع میشود.

معاون حوزه اجرایی شهرداری برازجان خاطرنشان کرد: با فنس کشی اطراف این سایت، ورود حیوانات موزی و احشام غیر ممکن شده است وبا انتقال برق ، ایجاد راه دسترسی ، نصب دوربین های پایش تصویری درون سایت و همچنین احداث لندفیل بهداشتی با پوشش ژئو ممبران و ژئو تکستایل و هدایت و جمع آوری شیرابه ها در سپتیک و رفع آثار مخرب زیست محیطی آن و رعایت موارد اصولی روز به روز در تلاشیم شرایط را بهبود ببخشیم. در این بازدید از دستگاه های تفکیک زباله و همچنین دستگاه بازیافت نایلون و پلاستیک که در حال نصب و راه اندازی بود بازدید گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.