×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جزئیات ابتلای ۷۷ بیمار کرونایی جدید در استان بوشهر و بهبودی قطعی  ۳۰۳ نفر استان بوشهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام دبیر ستاد کرونای استان بوشهر اعلام کرد تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز پنج‌شنبه یک خرداد‌ماه ۶۶۸ نفر شامل ۲۷۴ مرد و ۳۹۴ زن است.

از ۷۷ مورد مثبت جدید، ۴۲ مورد در بوشهر، ۱۶ مورد در دشتستان، ۳ مورد در تنگستان، ۵ مورد در دیر، ۵ مورد در جم و ۶ مورد در عسلویه شناسایی‌شده‌اند.

۴۲ بیمار جدید شهرستان بوشهر، ۲۶ آقا در رده سنی ۱۳ تا ۷۹ سال و ۱۵ خانم در رده سنی ۳۲ تا ۶۵ سال و یک کودک ۳ سال و نیمه که از این تعداد، ۳۹ نفر به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان و ۲ نفر نیز به صورت سرپایی در بیمارستان شناسایی‌شده و تحت مراقبت خانگی هستند و یک نفر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان است.

از ۱۶ بیمار جدید شهرستان دشتستان، ۹ آقا، ۵ خانم و دو کودک ۴ و نیم ساله و ۷ و نیم ساله هستند که همه بیماران سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و از این تعداد ۱۴ مورد به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند و یک آقا و یک خانم نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.

سه بیمار جدید شهرستان تنگستان، دو آقا و یک خانم هستند که هر سه سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

پنج بیمار جدید شهرستان دیر، ۲ آقای ۳۷ و ۳۵ ساله، دو خانم ۴۰ و ۳۲ ساله و یک کودک ۶ ساله هستند که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

۵ بیمار جدید شهرستان جم نیز ۳ آقا و ۲ خانم هستند که بیماران سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان و بیمارستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

۶ بیمار جدید شهرستان عسلویه، ۴ آقا و یک خانم هستند که یک خانم و یک آقا ساکن عسلویه و مابقی شاغل در عسلویه هستند و همگی بیماران سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان و بیمارستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۶۶۸ نفر) تاکنون ۳۰۳ نفر از آنان بهبودیافته و ۳۴۲ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.