×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عمران و آبادانی هر جامعه‌ای بر مبنای کار و تلاش مردمان آن جامعه شکل می‌گیرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام پیام تبریک شهردار برازجان به جامعه‌ی بزرگ کارگران و معلمین و تجلیل از جایگاه آنان در توسعه‌ی جامعه

عمران و آبادانی هر جامعه‌ای بر مبنای کار و تلاش مردمان آن جامعه شکل می‌گیرد. کار و تلاشی که مولفه‌های مختلفی از جمله تولید فکر، قدرت برنامه‌ریزی و توان اجرایی را شامل می‌شود و هر یک از این مولفه‌ها جایگاهی انکارناپذیر در توسعه، رشد و بالندگی جامعه دارند که نقصان در هر یک از این جریانها سبب اختلال در نظم سیستم و بر هم خوردن چرخه‌ی فعالیت رو به توسعه‌ی جامعه خواهد شد.
بدون تردید نیروی اجرایی در این چرخه از جایگاهی بسیار ویژه برخوردار است و به عنوان آخرین حلقه‌ی زنجیره‌ی توسعه، نقش بسیار مهمی در رشد جامعه ایفا می‌نماید.
هیچ عقل سلیمی نمی‌تواند شرایطی را متصور شود که نقش جامعه‌ی کارگری در چرخه‌ی عمران و آبادانی جامعه نادیده گرفته شود.
حالا در آستانه‌ی روز دوازدهم اردیبهشت مصادف با نخستین روز ماه می میلادی قرار داریم. روزی که در تقویم جهانی و نیز در تقویم ملی ما ایرانیان به عنوان روز جهانی کار و کارگر به ثبت رسیده است. روزی برای پاسداشت آبادگران جوامع و سنگ زیرین آسیاب توسعه هر سرزمین. جامعه‌ی بزرگی از نیروهای مخلص و فداکار جامعه که در فرهنگ ملی و دینی ما ایرانیان مسلمان از جایگاهی ویژه برخوردارند و در فرامین آیینی ما نیز بر احترام به این قشر گرانقدر جامعه تاکید فراوان شده است.
اینجانب به نوبه‌ی خود روز جهانی کارگر را به مردان و زنان پرتلاش کشورم در جامعه‌ی بزرگ کارگری به خصوص کارگران پرتلاش شاغل در حوزه‌های مختلف صنعتی، اقتصادی و عمرانی در شهر عزیزمان برازجان و به صورت ویژه به کارگران پرتلاش و بااخلاص شهرداری برازجان تبریک عرض میکنم و تندرستی، توفیق و شادکامی همه‌ی عزیزانم را از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.
همچنین روز دوازدهم اردیبهشت که مصادف است با سالروز شهادت عالم برجسته، معلم شهید مرتضی مطهری و روز معلم را به جامعه‌ی بزرگ فرهنگیان به عنوان معماران فکر و اندیشه‌ی جامعه تبریک و شادباش عرض نموده، توفیق روزافزون معلمین گرانقدر، فعالان عرصه‌ی آموزش و همه‌ی اعضای پرتلاش جامعه‌ی بزرگ فرهنگیان را آرزومندم.

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.