×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
محراب بنافی ریاست شورای اسلامی شهر برازجان / بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  پیام تبریک ریاست شورای اسلامی شهربرازجان به مناسبت هفته کارگر بدین شرح اعلام شد. 

یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده ی کارگران شریفی است که به عنوان یکی از مهمترین عناصر پیشرفت، توسعه، بالندگی و خود اتکایی در تمام جامعه محسوب می شوند.

بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار می باشد و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه‌‏ای در این عرصه دارد.

بی شک کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت رونقی دو چندان خواهد یافت.
اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات این تلاش گران، فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری که با تلاش شبانه روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه جانبه را فراهم می نمایند تبریک گفته و آرزوی توفیق و سربلندی همه این عزیزان را داریم و  امیدواریم شاهد پیشرفت هر چه بیشتر ایران اسلامی باشیم.
 
حاج محراب بنافی
ریاست شورای اسلامی شهر برازجان

 

 پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام این روز را به تمامی اعضاء شورای اسلامی شهر برازجان و شورهای دشتستان  تبریک اعلام داشته و برای این دوستان سالی خوش آرزو مند است

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.