×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
جلسه کرونایی شورای شهر برازجان بامعاون شبکه بهداشت و درمان درمورد بیماری کرونا به روایت تصویر و جزئیات .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در جلسه شورای اسلامی شهر برازجان با حضور معاون شبکه بهداشت و درمان:

دراین جلسه جناب دریسی معاون محترم شبکه بهداشت اعلام کرد . 


وضعیت استان بوشهرو دشتستان نسبت به سایر نقاط کشور سفید است/شورا و شبکه بهداشت در روزهای آتی همکاری بیشتری در حوزه کرونا خواهند داشت.

در ابتدای جلسه محراب بنافی ریاست شورای اسلامی شهر برازجان ضمن تقدیر از نیروهای جهادی و مردمی در جهت مبارزه با کرونا اعلام کرد:

باید تمام تلاشمان را برای کنترل شیوع کرونا به کار ببندیم و نگذاریم اثرات جبران ناپذیری بر زندگی مردم به وجود آید.

ریاست شورای اسلامی همچنین از مردم خواست تا آنها نیز همراه جهادگران خط مقدم جبهه کرونا شوند و با رعایت هرچه بیشتر بهداشت در کنترل این وضعیت یاری رسان باشند.

پس از سخنان محراب بنافی معاونت شبکه بهداشت و درمان گزارشی از وضعیت فعلی کرونا اعم از آمار مبتلایان، اقدامات پیشگیرانه و توصیه های بهداشت اعلام نمود.

معاونت شبکه بهداشت در ادامه  افزود:

طبقه فوقانی بیمارستان شهید گنجی و درمانگاه ولی عصر به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است. از همکاری مردم و اصناف ممنونیم اما خواهش میکنم این همکاری در مقیاس وسیع تری صورت گیرد.

در ادامه این جلسه اعضاء شورای اسلامی شهر برازجان اعلام کردند:

از مردم میخواهیم جهت سلامتی خود و خانواده تا حد امکان از تجمع خودداری کنند. یکی از عوامل شیوع ویروس کرونا مراسمات ختم در خانه ها می باشد که از مردم خواهش داریم در این زمینه رعایت کنند.

خانمها حسینی وتنگستانی وآقایان متین ودشتی دغدغه های خودرادرمورداین بیماری وگسترش آن دربین مردم رابه اطلاع معاون شبکه بهداشت رساندند.

همچنین از مهم ترین مصوبات این جلسه اختصاص بودجه برای خرید تب سنج، ساماندهی زباله گرد ها توسط شهرداری با همکاری نهاد های ذی ربط بود.

درپایان معاون شبکه بهداشت ودرمان گفتطبقه فوقانی بیمارستان شهید گنجی و درمانگاه ولی عصر به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.و پیگیر مکان یابی و تجهیز و راه اندازی قرنطینه و نقاهتگاه نیز هستیم.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.