×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان روزانه ۲۷۰۰ ماسک تهیه و در اختیار مردم قرار می گیرد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام به همت ۲ مرکز نیکوکاری زیرمجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان روزانه ۲۷۰۰ ماسک تهیه و در اختیار مردم قرار می گیرد .
رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان در گفتگو با خبرنگار برازجان سلام  اعلام نمود : از ابتدای شروع بیماری منحوس کرونا دو مرکز نیکوکاری این نهاد واقع در روستاهای دهقاید و چاهخانی کارگاه تولید ماسک را باهمکاری گروه های جهادی و مددجویان تحت حمایت راه اندازی و روزانه تعداد ۲۷۰۰ ماسک تهیه و دراختیار افراد نیازمند قرار می دهند .
غلامحسین قیطاس خواه عنوان داشت : تعداد ۲۰ نفر از زنان سرپرست خانواده امداد با تعطیلی کسب و کار خود بطور خودجوش در این کار خداپسندانه مشارکت نموده و وظیفه دوخت ماسک را بر عهده دارند .
وی در ادامه گفت : مرکز نیکوکاری امیرالمومنین (ع) واقع در روستای دهقاید روزانه ۱۵۰۰ماسک را تهیه و در اختیار مراکز درمانی قرارداده تا بین بیماران توزیع و مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) واقع در روستای چاهخانی نیز روزانه کار دوخت ۱۲۰۰ماسک را برعهده داشته و بین اهالی روستا توزیع می نماید .
ایشان افزود : کلیه هزینه های مترتب از محل کمک های مردمی بوده و از عموم مردم نیکوکار دعوت می نمائیم تا در این کارخیر مشارکت نموده و به یاری خداوند بزرگ کرونا را شکست دهیم .
قیطاسخواه در پایان خاطرنشان کرد : مبلغ یک میلیارد ریال کمک هزینه خرید مواد ضدعفونی و بهداشتی برای تعداد ۵۷۰ مددجوی تحت حمایت که اکثرا” افراد بیمار و ازکارافتاده بوده به ازای هرنفر ۱/۷۵۰/۰۰۰ریال واریز گردیده است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.