×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اقدامات سپاه و بسیج در استان بوشهر برای مقابله با کرونا تشریح شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع):اقدامات سپاه و بسیج در استان بوشهر برای مقابله با کرونا به شرح زیر تشریح کرد  

 سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) اعلام داشت . تاکنون ۲۰ هزار و ۳۹۱ نقطه استان بوشهر با همکاری بسیجیان در رده‌های مختلف علیه ویروس کرونا ضدعفونی شده است.
 
و در ادامه فرمود راه‌اندازی ۱۳۰ کارگاه تولید ماسک توسط سپاه استان که در این کارگاه‌ها روزانه ۵۷ هزار ماسک تولید و در بین اقشار مختلف جامعه در شهرها و روستاها  توزیع می‌شود. تولید روزانه ۱۲ هزار دستکش یکبار مصرف را از دیگر فعالیت گروه‌های جهادی بسیج است/ ۲۵۲ گروه جهادی در قالب بیش از ۵ هزار بسیجی در عرصه مقابله با بیماری کرونا در استان بوشهر فعالیت می‌کنند.

فرمانده امام صادق ادامه دادند از زمان شیوع کرونا تاکنون بیش از ۶ هزار  و ۱۶۹ بسته معیشتی به ارزش ۳۸ میلیارد ریال  در بین اقشار کم درآمد و آسیب پذیر استان بوشهر توسط سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر توزیع شده است.

این مقام مسئول در انتها فرمود شیوع ویروس کرونا، سپاه استان بوشهر در کنار مدافعان سلامت اقدامات مهمی در پیشگیری از کروناویروس، رسیدگی به مردم و مشارکت در طرح‌های مختلف انجام داده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.