×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
گردهمایی سرهنگ آراوند فعالان مدنی و اجتماعی برای حمایت آنها در ایستگاه تب سنجی صلاحی برازجان

گردهمایی سرهنگ آراوند ، محراب بنافی ریاست شورای اسلامی شهر برازجان و اقای رحمت الله مصدقی فرد با فعالان مدنی و اجتماعی برازجان برگزار شد . عکاس سید محمد مهدی امیری 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در این محفل جناب سرهنگ آراوند اعلام داشت که  اتومیل هایی که از ایستگاه تب سنجی شهید صلاحی به برازجان می آیند می فرمایند که ما قصد توقف در برازجان را نداریم و فقط باید از این مسیر حرکت نماییم تا به مقصد خود برسیم و جالب اینجاست که از شهر خود که حرکت می کنم هیچ ایستگاه تب سنجی نمی بینم و همین که به شهر شما ایستگاه تب سنجی شهید صلاحی می رسم از ورود و ادامه راه ما را متوقف و می خواهند که آزآن سمتی که امدیم برگردیم . 

در ادامه این مقام مسئول ادامه داشت که هر شخصی که آموزش ندیده است و لباس مناسب ماموریت کاری خود را نداشته باشد ، اجازه بستن راه را به روی مسافر ندارد و آن هم در موقعیت نظامی . شما فعالین مدنی و اجتماعی در کنار ما باشید ولی در قالب نهادهای نیروهای هلال احمر و افراد بسیجی . شما عنایت بفرمایید در موقعیت نظامی که می خواهید در کنار ما باشید لباس پوشیده و در دو قسمت خواسته شده و با ما مسافران با آرامش در ایستگاه تب سنجی همکاری داشته باشید .

جناب سرهنگ آراوند فرماندهی نیرو انتظامی شهرستان دشتستان در ادامه من از شما فعالان مدنی که بدون هیچ خواسته ای با ما همکاری می کنید تشکر می کنم و اگر شما موارد خواسته شده ما را رعایت فرمائید ما هم در توان خود از شما حمایت های لازم را انجام می دهیم که در کنار ما باشید . اگر ما به صورت خودسرانه وارد شویم و جاده ها را ببندیم برای اینکه مسافر غیر بومی وارد برازجان شود و آنها را برگردانیم و مسافر با درخواست عاجزانه ما بپذیرد و برگرد به شهر خود ، احتمال دارد او هم به این صورتی که شما به صورت خودجوش جاده را بستید جاده شهر را خود را بر روی ما ببند . ما مردم برازجان و استان بوشهر مهمان نواز هستیم ولی با وجود این بیماری از مسافران می خواهم که به شهر برازجان و استان بوشهر سفر نکنند و به اطلاع برسانم که مردم برازجان لامپهای پارکها برای تجمع نشدن شما در این مکان خاموش شد . در یک کلمه با عرض شرمندگی از مهمانان عزیز ما امسال مهمان نمی پذیریم تا این بیماری چرخه قطع شود . برای همکاری ما باید ساماندهی شویم به عبارت دیگر با لباس بسیجی یا لباس هلال احمر در کنار ما حضور داشته باشید و دومین مورد شهر ما قفل کنیم میدان ها را ببندیم . 

سرهنگ آراوند : کلام های اخر من به شما که در کنار ما قرار می گیرید این باشد که اقتنایی عمل کنیم تلاش خود را بر آن داریم که مردم قانع نماییم که برگردند . 

مشارکتی باشیم بهتر اعلام دارم با ما همکاری داشته باشید . 

رسانه ها این بیماری کرونا را خوب پوشش دادند و از این که رسانه ها به مرم خوب رساند که این بیماری کرونا خطری است که در کمین ماست کمال قدر دانی دارم . 

و کلام انتهای من خود ارتقاعی داشته باشیم به معنی این است که از خود حفاظت نماییم که بیماری مسافر به ما سرایت نکند . 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.