×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
پیام نوروزی محمدحسن محمدی شهردار برازجان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام پیام نوروزی محمدحسن محمدی شهردار برازجان به این شرح اعلام شد . 

*بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌شنوم*
*شادی آورد گل و باد صبا شاد آمد*

در فرهنگ ایرانی، فرا رسیدن نوروز و بهار طبیعت به عنوان یکی از جلوه‌های بینظیر قدرت آفریدگار، همواره پاس داشته می‌شود. موسم دگرگونی طبیعت و احوال زمین؛ هنگامه‌ی تحول و سرآغاز بهبود…
سال ۱۳۹۸ با هرچه شیرین‌کامی که در خود داشت، خاطرات بس تلخی هم از خود به یادگار گذارد که شاید تلخ‌ترین آنها را بتوان شیوع یک بیماری نوظهور در بسیاری از شهرها و روستاهای ایران عزیزمان برشمرد. نوروز اما فصل شکوفایی گل امید است. آغاز بهار طبیعت و فصل نو شدن!
حالا فصلی دیگر از کتاب عمر ما و دنیای ما بسته می‌شود و فصلی نو حلول میکند. فصلی که می‌تواند با همدلی ما و دست در دست یکدیگر گذاردنمان به بهترین فصل زندگی تبدیل شود.
ساعتی که این سطور را بر صفحه‌ی سپید کاغذ می‌آورم سال زشت و زیبای ۹۸ روزها و ساعتهای واپسینش را می‌گذراند و ستاره‌ی امید به روزهای زیبای پیش‌ رویمان جلوه‌گری می‌کند و مژده‌ی سبز شدن می‌دهد…
*رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند*
*چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند*
نوید رسیدن بهار روح‌فزا به باغستان جانها رو به شوق می‌خریم و از صمیم دل آرزو می‌کنیم سالی که در پیش رو داریم سالی باشد پر از زیبایی، نشاط، خنده‌های از ته دل، شکوفایی و پیشرفت برای ایران بزرگ و همه‌ی هموطنان عزیزمان در هر جای این کهن سرزمین که هستند. آرزو می‌کنیم سال ۱۳۹۹ خورشیدی برای شهروندان عزیز برازجانی، دشتستانی‌های غیرتمند و همه‌ی مردمان شریف و نجیب استان عزیزمان بوشهر سالی توام با آرامش، نیک‌روزی و به‌کامی باشد.
اینجانب به نوبه‌ی خود حلول سال نو و آغاز بهار طبیعت را به پیشگاه رهبر فرزانه‌ی انقلاب، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و همه‌ی ملت شریف و قهرمان ایران تبریک عرض نموده، بهترین‌ها را برای همه‌ی شما آرزو میکنم.

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.