×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
پیام تبریک رییس واعضای شورای اسلامی شهر برازجان به مناسبت عید نوروز سال ۱۳۹۹

به گزارش پایگاه  خبری تحلیلی برازجان سلام در آستانه سال جدید با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و عرض ادب به خانواده معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان، برای تمامی همشهریان عزیز از درگاه خداوند متعال، آرزوی سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون دارم.

امیدوارم سال جدید برای مردم شهر برازجان، سالی نیکو توام با وضعیت معیشتی بهتر و مطلوب تر باشد.

مردم با فرا رسیدن سال نو و بهار از نعمتهای فراوانی برخوردار می شوند که به این جهت جشن عید نوروز برگزار می کنند و در برابر حصول این انعام به یکدیگر تبریک می گویند. یعنی آرزوی تداوم و تزاید انعام الهی برای یکدیگر می کنند در این میان نعمت بیداری و بصیرت سرآمد همه انعام الهی است که با بیدار شدن طبیعت ما نیز از خداوند منان آنرا مسئلت نماییم.

،توجه و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم از محورهای اصلی اقدامات شورای شهر در سال جدید می باشد و امیدواریم در سال جدید بتوانیم گام های مثبتی را در جهت رفع مشکلات مردم نجیب وشریف برازجان برداریم و انشاالله به یاری خداوند متعال در این مسیر ، راسخ و استوار خواهیم بود.

امیدواریم با تلاش دولت و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حرکت های جدی را در زمینه اشتغال زایی و رفع بیکاری جوانان شهر انجام دهیم و بتوانیم بصورت جدی در جهت اجرای تعهدات خود تلاش کنیم.

پایان تقویم هر سال آیینه ای از عملکرد مسئولان در عرصه خدمت رسانی است و اینک در طلیعه بهار و پایان یک سال کاری خشنودیم که به اعتماد شهروندانی پاسخ داده ایم که حضورمان در شورای اسلامی شهر برازجان را مدیون اعتماد آنها هستیم.

اما در مورد مسایل شهری باید به همشهریان عزیز اعلام نماییم با ایجاد همدلی و هماهنگی بیشتر بین مسئولین استانی و شهری سال آینده شاهد تحولات عظیم شهری خواهند بود. احداث چند خیابان جدید ، تحول در فضای سبز و پارک های متعدد در نقاط مختلف شهر ، نورپردازی شهر ، فعال سازی شهربازی و دیگر امکانات رفاهی شهری، زمینه ساز اطمینان و آرامش بیشتر همشهریان عزیز خواهد شد که ان شاء الله در مجالی مناسب مشروح فعالیت ها و برنا مه ها را به استحضار شما عزیزان خواهیم رسانید.

عیدامسال متاسفانه درکشور جمهوری اسلامی همه درگیر ویروس خطرناک کرونا هستندوروح وروان مردم دراستانه عیدتحت تاثیراین موضوع قرارگرفته وتوصیه می نماییم مردم عزیزبخاطر حفظ سلامتی خودومردم درمنزل بمانید ، تاانشالله به زودی ازاین بحران هم بسلامتی عبورکنیم 

رییس واعضای شورای اسلامی شهربرازجان*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.