×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
((توصیه مجددریاست شورای اسلامی شهربرازجان به اصناف وبازاریان)) مقابله با کرونا نیازمند همراهی و همکاری مردم خصوصابازارواصناف که محل رفت وآمدوتجمع مردمی ست .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام کنترل، ریشه کنی و مقابله با شیوع ویروس کرونا نیازمند همراهی و همکاری همه مردم الخصوص قشرزحمتکش اصناف وبازاریان است .

رییس شورای اسلامی شهر برازجان حاج محراب بنافی با بیان اینکه تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی‌ کننده از سوی واحدهای تولیدی استان که در حال انجام است، اظهار داشت: برخورد جدی با فرصت‌ طلبانی که در این شرایط بحرانی، دست به احتکار و گران‌ فروشی می‌زنند ضروری بوده و دستگاه‌های نظارتی به دقت بازار را رصد و با هنجارشکنان و افرادی که از این شرایط سوءاستفاده می کنند، برخورد می کنند .

تمام مسئولان شهرستان در کنارشبکه بهداشت و بیمارستان که خط مقدم سلامت شهروندان می باشد پای کار بوده و امید است با همراهی مردم و رعایت توصیه های بهداشتی در کمترین زمان ممکن این بیماری ریشه کن شود .

*با این حال از مسئولان امر انتظار می رود تا زمینه تعطیلی بازار برازجان را فراهم کنند چراکه این بازار یکی از محل های تجمع مردم محسوب می شود و می تواند زمینه گسترش ویروس کرونا را در استان افزایش دهد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.