×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بحران، رفتنی است… پرتوان‌تر از همیشه ایستاده‌ایم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در این روزهای سخت نباید نشاط و شادابی شهر فراموش شود…

روزهایی که در آن قرار داریم را شاید بتوان یکی از مهمترین مواردی دانست که طی دهه‌های اخیر دامنگیر ایران سرفرازمان شده و جامعه را در بهتی بزرگ فرو برده است. شیوع ویروس ناشناخته‌ای که هر روز سایه‌ی شومش را گسترده تر می‌کند و شمار بیشتری از هموطنانمان را درگیر خود می‌سازد. این روزها حال هیچکداممان خوب نیست؛ همه‌ی ما متاثر از شرایطی که پیش آمده، نگران و نگران و نگرانیم و به شدت دغدغه‌ی هموطنان عزیزی را داریم که مظلومانه در دامگه کرونا گرفتار آمده‌اند. شرایط جامعه‌ی ما بحرانی و سخت است اما آنچه مسلم است این است که ایران عزیز ما، بوشهر و دشتستان سرفراز ما و برازجان زیبا و دوست داشتنی ما هنوز زنده، پابرجا و استوار ایستاده است و به حول و قوه‌ی الهی از این آزمون سخت و تلخ نیز همچون همیشه با سربلندی خارج خواهد شد.


این روزها همانگونه که سربازان رشید اسلام در خط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل سرافرازانه ایستادند و مبارزه کردند، همانگونه که پزشکان و پرستاران و کادر درمانی و خدماتی و مدیریتی بیمارستانها و مراکز درمانی در خط اول مبارزه با کرونا، جان عزیزشان را در دست گرفته و به مبارزه ادامه می‌دهند، همانگونه که هزاران نفر در همین شهر و شهرستان و استان مشغول خدمت صادقانه و خداپسندانه به مردم عزیزمان هستند، مجموعه‌ی همکاران زحمتکش و شرافتمند ما در شهرداری نیز در کنار مردم عزیزمان ایستاده‌ایم. مگر می‌شود مهربانی و بزرگ‌منشی این مردم گرانقدر را دید و تا پای جان برای امنیت و آرامششان مبارزه نکرد؟؟ مگر می‌شود برای این مردم کم گذاشت؟؟ در این روزهای سخت و سنگین، همه‌ی ما به تبعیت از دستور کارشناسان و متخصصین حوزه‌ی بهداشت و درمان بارها و بارها به همدیگر توصیه کرده‌ایم که هرگز نباید از منزل خارج شد مگر در موارد بسیار ضروری! همه‌ی ما قائل به قرنطینه‌ی خانگی خود و خانواده‌هایمان هستیم اما مگر کاری ضرورتی‌تر از خدمت به مردم شریف و نجیب برازجان در زندگی ما شهرداری‌چی‌ها تعریف شده؟؟ صادقانه باید اعتراف کرد که نه! برای همکاران عزیزمان در مجموعه‌ی شهرداری هیچ چیزی مهم‌تر از خدمت صادقانه وجود ندارد. منکر کاستی‌ها، خطاها و مشکلات نیستیم اما سوگند میخوریم که هدفمان فقط و فقط یک چیز است: برازجان زیبا و مردمانی که از زندگی در این شهر عزیز خشنود باشند.

آری! این روزها بارها گفته‌ایم در خانه بمانید و فقط در موارد ضروری از منزل خارج شوید؛ باز هم تاکید می‌کنیم: برای محافظت از تندرستی خودتان و عزیزانتان در خانه بمانید…
اما باید اعتراف کرد که ما برای محافظت از سلامتی، شادابی و نشاط شما عزیزان محکوم به کار و خدمتیم. ما باید هر روز و هر ساعت برای پاکیزگی شهرمان تلاش کنیم؛ باید برای زیباتر شدن شهرمان کار کنیم؛ باید شهرمان را سرزنده و بانشاط و پویا نگه‌داریم و از پای ننشینیم.

مطمئن باشید حتی اگر خدای ناکرده تمام مردم شهر بطور موقت ناچار به ماندن در خانه شوند تا از این بحران بگذریم، باز هم ما تمام تلاشمان را به کار می‌بندیم که شهرمان سرزنده و باطراوت بماند تا دستکم پرستار و پزشک قهرمانمان که پس از ساعتها تلاش خداپسندانه قصد بازگشت از محل کار و رفتن به آغوش خانواده را دارد، کادر درمانی و خدماتی عزیز، پرسنل جان بر کف نیروهای انتظامی و نظامی و هر خدمتگزار دیگری که بنا به ضرورت وظیفه نمی‌تواند در خانه بماند، از دیدن چهره‌ی سرزنده‌ی شهرمان هوایی تازه کند و نفسی به آرامش بکشد.
قدردان همت والا، لطف فراوان و مهربانی بی‌حد شما همشهریان عزیزتر از جانمان هستیم و تا آخرین نفس با شما و کنار شما خواهیم ایستاد. برای فردایی که دوباره شادمانانه روزهای خوب زندگی را تجربه کنیم.

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.