×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید امام جمعه محترم برازجان از کارگاه تولید ماسک در مسجد مسلم بن عقیل  برازجان و تذکراتی به همشهریان پیرامون مقابله با بلیه منحوس کرونا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان بازدید امام جمعه محترم برازجان از کارگاه تولید ماسک در مسجد مسلم بن عقیل برازجان انجام شد و  مصلح امام جمعه برازجان تذکراتی به همشهریان پیرامون مقابله با بلیه منحوس کرونا را تشریح نمود . 

امام جمعه برازجان در بیانیه ای مطرح نمودند : تذکراتی به همشهریان پیرامون مقابله با بلیه منحوس کرونا
.
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
إِنَّ فِی ذَٰلِکَ لَآیَاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ (سوره ابراهیم آیه ۵)
بی تردید در این روزهای خدا برای هر شکیبایی سپاسگذاری نشانه هایی (از توحید، ربوبیت و قدرت خدا) است.
ملت صبار و شکور ایران اسلامی
مردم شریف و نجیب دشتستان
با آرزوی سلامتی و بهروزی و شفای همه بیماران اسلام بویژه بیماران اخیر مواردی را از باب تذکر پیرامون مقابله با این بلیه منحوس کرونا به محضر شما عزیزان تقدیم می دارم :
۱- بار دیگر از همه متولیان امر سلامت، رئیس و اعضای شورای سلامت، کادر پزشکی و پرستاران فداکار تشکر و قدردانی دارم.
۲- از مامورین انتظامی، کارکنان خدوم شهرداری، جمعیت هلال احمر ، کسبه و بازاریان شریف، امور اصناف، طلاب و بسیجیان عزیز و اصحاب رسانه و … بابت همه گونه همکاری که با مسئولین امر داشتند متواضعانه قدردانی می کنم.
۳- امید است مساجد این سنگرهای انقلاب، امامان جماعت، جوانان انقلابی و هیئات مذهبی و جهادی که همواره در مواجهه با حوادث طبیعی نقش ممتاز داشتند همچنان در این امر مهم نیز در کمک به هموطنان عزیز در آرام بخشی و امید آفرینی و سلامتی آنان نقش انقلابی و جهادی خود را ایفا نمایند.
۴- از مصیبت دیدگان تقاضا می شود برای حفظ سلامتی خود و مردم از برگزاری هرگونه مجلس ختم و ترحیم برای اموات پرهیز نمایند و تنها خانواده ها و بستگان نزدیک به حضور در مراسم تشییع و خاکسپاری بسنده نمایند و زیارت اهل قبور نیز در پنجشنبه و روز پایان سال حتی المقدور برگزار نشود.
۵- پیشنهاد می شود هزینه های متعارف مراسم ترحیم صرف امور واجب متوفیان و امور خیریه و مستمندان شود.
۶- از همشهریان عزیز تقاضا می شود همچنان در عمل به توصیه های مسئولین بهداشتی و حضور در منازل و عدم سفر به شهرستان های دیگر توجه نمایند.
در پایان برای ملت شریف و نجیب ایران بویژه همشهریان عزیز عافیت و تندرستی را خواستارم و همه عزیزان را به دعا و نیایش به درگاه الهی جهت رفع این بلیه، و تعجیل در فرج مولا حضرت ولی عصر (عج) و سلامتی رهبر حکیم و فرزانه دعوت می نمایم.
و آخر دعوانا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِین
حسن مصلح امام جمعه برازجان
۲۲ اسفند ۹۸

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.