×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بنافی ریاست شورای اسلامی شهر برازجان اقدامات شورا اسلامی و شهرداری برازجان را جهت پیشگیری و مقابله با کرونا تشریح نمود .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام آقای بنافی رییس شورای شهر در مقابله با این ویروس برای شهر برازجان افزود : زمانیکه نسبت به این بیماری مطلع شدیم شورای اسلامی و شهرداری برازجان آمادگی خود را اعلام نمود. شهرداری از روز اول به طور منظم خیابانها و بازار روز و کلیه مکانهای پرتردد شهر را ضدعفونی مینماید و با با مصوبه شورا هزینه های روز برازجان جهت خرید پارچه برای تولید ماسک در اختیار گروه جهادی بنی هاشمی قرار داده شد . این گروه جهادی با تلاش شبانه روزی و بی وقفه تا کنون ۲۳۰۰۰ ماسک تولید نموده  و در اختیار بیمارستان و درمانگاه ها  و هلال احمر و بنیادشهید و دیگردستگاههایی متقاضی و همچنین همشهریان قرار داده و مسیر تولید ماسک هنوز ادامه دارد و تا کنون حدودا مبلغ صد میلیون جهت ضدعفونی مسیرها و تهیه ماسک هزینه نموده ایم.دیروز نیز طی جلسه ای فوق العاده توسط شورا با حضور شهردار و معاون اداری مالی ایشان در ساختمان شورای شهر برگزار گردید که مبلغ ۵۰میلیون تومان جهت کمک به حوزه درمانی مصوب گردید و مقرر شد در اختیار بیمارستان برازجان قرار گیرد تا برای سلامتی و پیشگیری از بیماری کرونا هزینه گردد.
انشالله در روزهای پیش رو به عنوان خادمین مردم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا انشالله از این روزهای سخت عبور کنیم.از مردم خواهشمندم مثل روزهای اخیر همکاری نمایند و در خانه بمانند تا انشالله از این روزهای سخت عبور کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.