×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تبریک رییس واعضای شورای اسلامی شهربرازجان به مناسبت روز پدرولادت حضرت علی(ع)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام پیام تبریک رییس واعضای شورای اسلامی شهربرازجان به مناسبت روز پد رولادت حضرت علی(ع) بدین شرح اعلام شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

علی(ع) مصباح جمال ازلی و گوهر تابناک الهی است که از درون خانه خدا پا به عرصه وجود گذاشت تا همگان را به پرستش خدای کعبه فراخواند و پرچم های ضلالت و سیه روزی را از فراز کعبه بر زمین افکند و بیرق هدایت جهانیان را دوش به دوش رسول خدا و همراه او و پس از او برافرازد و هم چنان که نام نامیش مایه امید و نوید همه مسلمانان است، بی گمان خروش رعدآسای ذوالفقارش پیوسته دل دشمنان خدا را به لرزه درمی آورد.
بی تردید حضرت علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام(ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن ، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.
امروز کشور، استان، شهرستان و شهر عزیز ما روزهای سخت شیوع کرونا را از سر می گذراند و نه دستی به دوستی و نه آغوشی به گرمی، نمی‌ تواند حتی برای عزیزترین عزیزان باز شود، این پزشکان، پرستاران و مجموعه‌ی دست‌اندرکاران پزشکی هستند که با الگوبرداری از امامان خود خصوصا حضرت علی(ع) و با از خودگذشتگی و تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان سلامت مردم شده اند.
همانطور که رهبر معظم انقلاب خطاب به این بزرگواران فرمودند: «کارتان بسیار با ارزش است. هم ارزش جامعه‌ی پزشکی و پرستاری را در جامعه بالا میبرد که برده، هم مهمتر از این، ثواب الهی است که خدای متعال قطعاً به شما اجر و ثوب خواهد داد.»
سیزدهم رجب سالروز میلاد با سعادت اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، مولی الموحدین حضرت علی(ع) و روز پدر را به همه پدران بزرگوار، به ویژه پدران معظم شهیدان و مردم مومن و ولایتمدار شهر برازجان تبریک و تهنیت عرض می نماییم. *رئیس و اعضا شورای اسلامی شهر برازجان*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.