×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیانیه امام جمعه برازجان و دعوت از مردم برای همکاری با مسئولین بهداشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام بیانیه امام جمعه برازجان و دعوت از مردم برای همکاری با مسئولین بهداشت به دین شرح اعلام شد.  

بسم الله الرحمن الرحیم

(نعمتان مجهولتان الصحه و الامان) (گنج حکمت یا احادیث منظوم ص ۱۹۶) امام علی علیه السلام فرمود : دو نعمت ناشناخته است ، صحت و امنیت .
خداوند متعال را شاکریم که ملت شکور و صبار ما را همواره در ابتلائات و امتحانات سخت پیروز و سربلند قرار داده است و از هرگونه لطف و عنایتی دریغ ننموده است .
اینک که کشور عزیز ما در معرض ابتلاء به ویروس کرونا قرار گرفته توجه مردم عزیز و شریف دشتستان را به چند نکته جلب می‌نمایم :
۱) ابتدا برخود لازم می دانم از پزشکان ، پرستاران ، کادر درمانی ، رئیس و اعضای شورای سلامت و مدیران شبکه بهداشت و مدافعان سلامت در شهرستان دشتستان تقدیر و تشکر نمایم .
۲) از مردم شریف و نجیب شهرستان درخواست می شود به توصیه های بهداشتی و پزشکی عمل نموده و بهداشت فردی و جمعی را رعایت نموده تا به حول و قوه الهی بر ویروس کرونا فائق آمده و آن را شکست دهیم .
۳) کسانی که کمترین علائم سرماخوردگی و آنفولانزا را دارند در اجتماعات عمومی حضور پیدا نکنند و در منزل استراحت کنند .
۴) نباید اضطراب و دلهره بیش از حد در مردم ایجاد کرد زیرا ترس و نگرانی بیش از حد خود موجب بیماری و ناامنی روانی می شود .
۵) به فضل الهی و به همت مسئولین امر ویروس کرونا تحت کنترل درآمده و در استان عزیزمان نیز مورد مشاهده نشده و جای هیچگونه نگرانی نیست .
۶) به توصیه قرآن کریم و حضرات معصومین علیهم السلام برای دفع و رفع بیماری از دعا و تضرع و توسل به درگاه ربوبی نباید غفلت کنیم.
۷) مردم شریف و آگاه هرگز به شایعات و اکاذیب افراد جاهل و مغرض و رسانه‌های بیگانه برای بزرگنمایی این بیماری و آمار و ارقام دروغین توجهی نکنند و به آمار مسئولان بهداشت و رسانه ملی اعتماد کنند .
۸) دشمنان عنود ملت نجیب ایران در این برهه زمانی اقدام به کرونا هراسی نموده اند . در حالی که علاوه بر ایران اسلامی ، ده ها کشور دیگر نیز به این بلیه مبتلا هستند . آنها با هدف اعتبار زدایی ، ناامید سازی ، ناکارآمد نمایی و در نهایت مشروعیت زدایی از حاکمیت و نظام اسلامی مشغول تبلیغات خبیثانه هستند .
۹) امید است ملت عزیز ایران با انسجام و اتحاد و همدلی تحت امر ولایت در میدان سلامت نیز همانند سایر عرصه های نبرد پیروزمندانه و سربلند خارج شود .
در پایان صحت و سلامتی ملت عزیز ایران و مردم شریف و ولایت‌مدار دشتستان را تحت زعامت و ولایت نایب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف حضرت امام خامنه ای مدظله العالی از خداوند متعال خواستارم .
حسن مصلح
امام جمعه برازجان
۱۴ اسفند ۹۸

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.