×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
سرهنگ فرهاد آراوند اظهار داشت: این فرماندهی ضمن برقراری امنیت مطلوب، آمادگی دارد تمامی ظرفیت های موجود خود را برای خدمت رسانی به مردم و همکاری با سازمان هایی که در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا فعالیت می نمایند ‌.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از آمادگی کامل پلیس برای خدمت رسانی به مردم و جامعه در راستای پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس و همچنین دستگیری شایعه سازان سودجو و مغرض در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ فرهاد آراوند اظهار داشت: این فرماندهی ضمن برقراری امنیت مطلوب، آمادگی دارد تمامی ظرفیت های موجود خود را برای خدمت رسانی به مردم و همکاری با سازمان هایی که در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا فعالیت می نمایند، به کار گیرد.
سرهنگ آراوند افزودند، پلیس فتا شهرستان با رصد مداوم فضای مجازی ،چندین نفر را که بصورت گسترده با تولید و انتشار شایعه پیرامون بیماری کرونا ویروس ،باعث تشویش اذهان عمومی و نگرانی خاطر شهروندان شده بودند را شناسایی، دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی نمودند.

این مقام انتظامی درادامه گفتند : پلیس های تخصصی ، یگان های انتظامی شهرستان با محتکران و افراد
سودجو که از وضعیت موجود سوء استفاده نموده و اقدام به احتکار اقلام بهداشتی پیشگیرانه از ابتلا به این بیماری می کنند،برابر قانون برخورد جدی می نمایند، از همه شهروندان درخواست نمود تا درصورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را ازطریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کرده و با رعایت نکات بهداشتی و توصیه های پیشگیرانه از توجه به مطالب غیر واقعی مطرح شده در فضای مجازی که باعث تشویش اذهان عمومی می شوند جدا پرهیز و اخبار را از طریق مراجع رسمی وروابط عمومی نهاد یا سازمان مربوطه دنبال نمایند. وی در خاتمه یادآور شد که مردم شریف شهرستان دشتستان،یقین داشته باشند که مجموعه پلیس شهرستان در کنار سازمانها و ارگانهای مرتبط،با تمامی توان و امکانات موجود همچون گذشته در کنار آنها قرار داشته و در راستای تامین امنیت پایدار در فضای مجازی و فضای حقیقی جامعه از هیچ کوششی دریغ نکرده و به امید خدا با همراهی شهروندان عزیز،از این دوره خاص نیز بسلامت عبور خواهیم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.