×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جلسه خدمات سفر شهرستان دشتستان در فرمانداری شهرستان دشتستان به ریاست مهندس فتح اله نوروزی فرماندار شهرستان دشتستان برگزار شد + تصاویر اختصاصی

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام روز مهندس به تمامی مهندس‌های شهرستان دشتستان تبریک اعلام می‌نماید و در این روز خاص جلسه خدمات سفر شهرستان دشتستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد  . عکاس سید محمد مهدی امیری

مهندس فتح اله نوروزی فرماندار شهرستان دشتستان در ابتدای جمع بندی این جلسه پنج اسفند روز مهندس تبریک اعلام داشت و اعلام نمود که امروز که من دارم در این جلسه با شما صحبت  متفاوت‌تر از نوروز ۹۸ داشته باشیم با توجه به ویروس کرونا.

 

در این جلسه توسط حاضرین این جلسه اعلام شد که چند مدرسه تعطیل شده است و فشار است بر مدارسی که این تعطیلی را انجام می‌دهند که مهندس نوروزی فرماندار شهرستان دشتستان در پاسخ این دوستان اعلام داشت که تعطیلی این زمان برای این است که جان بچه‌های فرزندان این مرزبوم از همه چیز اهمیت بالاتری دارد و می‌طلبد که در این چند روز شما دوستان با همراهی شهرداری و شبکه بهداشت اندیشه‌های خود را بر آن گمارید که اگر در شنبه این فرزندان به عرضه مدرسه وارد شوند، خانواده این فرزندان با خیالی آسوده آنها را به مدرسه بفرستند. 

مهندس فتح اله نوروزی  : این ویروس کرونا وارد استان نشده است و شبکه بهداشت به عنوان متولی اصلی این برنامه دارد کار خود را به شایستگی انجام می‌دهد.  برای مسافران نورورزی امسال که می‌خواهند وارد شهرستان شوند اگر در سال‌های گذشته نظر سنجی از آنها دارید روی نظر سنجی آنها کار شود و در سطح بهتر سازی مسافران نوروزی این شهرستان کار شود. فضا سازی برای مسافرین نوروز را  دقت ویژه داشته باشیم. مجتمع بومِ کردی خود را با نشست با پرسنل مجموعه به صورت خاص برای ایام نوروز راه اندازی نماییم.  به همت شما دوستان شهرستان دشتستان نوروزی آباد در این شهرستان برای مسافران نوروزی و خود رقم خواهیم زد. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.